Artikel top billede

"Det er brandvarmt," siger AskCody administrerende direktør Allan Mørch om virksomhedens nye marked.

Første USA-fremstød bar ikke frugt - nu forsøger danske AskCody sig igen på et helt nyt område: "Det er brandvarmt"

Da AskCody første gang forsøgte at erobre USA var strategien for generisk. Nu går virksomheden i stedet målrettet efter den amerikanske advokatbranche, hvor meget stadigvæk foregår med pen og papir.

Premium Kun for abonnenter
Det danske startup AskCody, der har udviklet en digital løsning til mødebooking, har opdaget et gyldent og uopdyrket nichemarked i USA.

Det er i hvert fald virksomhedens administrerende direktør, Allan Mørchs, forhåbning efter, at virksomheden med sin hidtidige strategi ikke har opnået den ønskede succes i USA.

”Da vi første gang forsøgte at gå

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny app på vej til danskerne: Regeringen tager første skridt mod ny digital tegnebog

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts Satya Nadella: AI baner vejen for at samle Word, Excel og PowerPoint i ét program

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Europæisk alternativ til Microsoft 365 oplever enorm interesse: Donald Trump og JD Vance giver det kæmpe boost

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-system til kontrol af landbrugets kvælstof-udledning kommer til at koste mere end 200 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er CISO for over 300.000 ansatte: Nu kommer han med kras kritik af SaaS-leverandører og cloud