Artikel top billede

(Foto: JACOB SCHJORRING - WWW.JACOBS.PHOTO)

Teleselskabet 3 går tilbage på omsætningen, men har hentet 19.000 nye kunder på tre måneder

I løbet af tre måneder har teleselskabet 3 hentet 19.000 nye kunder.

Teleselskabet 3 oplevede i de sidste tre måneder af 2018 en kundefremgang på 19.000 kunder. Det viser selskabets nøgletal for fjerde kvartal.

Nøgletallene viser dog samtidig, at selskabets omsætning er gået tilbage fra 756 millioner kroner i samme kvartal sidste år til 719 millioner kroner i år.

”Jeg er godt tilfreds med udviklingen i kundebasen, som er drevet af, at vi gør dét, som vi er bedst til. Nemlig effektiv marketing som medfører, at mange starter en ny kunderejse hos os,” siger Morten Christiansen, administrerende direktør i 3 i en pressemeddelelse.

Morten Christiansen begrunder i pressemeddelelsen den faldende omsætning med en nedgang i hardware-salg.

"Vi ser en tendens til, at kunderne beholder deres smartphones længere, og derfor har vi haft ekstra fokus på fortsat udvikling af 3LikeHome-konceptet," siger han ifølge pressemeddelelsen.

3’s samlede kundebase lyder nu på 1,3 millioner kunder, hvilket betyder, at selskabet har oplevet en samlet kundevækst på 57.000 i hele 2018. I pressemeddelelsen oplyser 3, at selskabet har en målsætning om at runde 1,5 millioner kunder.




IT-JOB

Nissens Cooling Solutions A/S

IT Business Consultant

Unik System Design A/S

MS Office-specialist

CSIS Security Group A/S

Software Developer
Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
IT Relation A/S
Outsourcing, hosting, decentral drift, servicedesk, konsulentydelser, salg og udleje af handelsvarer, udvikling af software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
SAP Excellence Day 2023

På SAP Excellence Day 2023 får du det fulde overblik, der gør det lettere at prioritere mellem de mange muligheder og informeret grundlag for at vælge til og fra. Du får viden om, hvilke muligheder de nye tilbud og services giver – men også om risikoen ved at vælge de nyeste løsninger fra. Samtidig får du senest opdaterede indsigt i SAPs egne planer for de kommende 2-3 år.

13. april 2023 | Læs mere


Digitale forretningsprocesser 2023

Virksomhedens digitale processer er fuldkommen afgørende for, hvor hurtigt du kan transformere forretningen, udvikle nye forretningsmuligheder skabe overblik og rapportere effektivt, hurtigt og retvisende. Samtidig er de digitale processer – i tæt samspil med dine systemløsninger – afgørende for samarbejdet med partnere og leverandører – og for den oplevelse og værdiskabelse, du tilbyder ansatte og kunder. Herunder for ambitionerne om at skabe og tilpasse de muligheder, der karakteriserer en moderne arbejdsplads.

18. april 2023 | Læs mere


Digital bæredygtighed - den grønne transformation er over os

Kom med, når vi i giver et overblik over, hvordan nogle af de mest innovative it-selskaber går til bæredygtighed som forretningsområde - og hvorfor de har valgt at sætte ind på netop bæredygtighed som område. Du får også indblik i, hvordan innovative virksomheder udvikler teknologier direkte rettet mod øget bæredygtighed - og inspiration til, hvordan du selv kan komme videre med bæredygtigheden og blive en del af det spirende kæmpemarked for bæredygtighed - en af verdens for tiden tungeste dagsordener.

25. april 2023 | Læs mere