Artikel top billede

Photo by Johny vino on Unsplash

Sådan undgår du Office 365-kaos i din virksomhed og sikrer en succesfuld implementering med store gevinster

Mange virksomheder mister hurtigt overblikket, når de går i gang med at rulle Office 365 ud. Man risikerer at få 'et mangehovedet udyr,' lyder beskeden fra ekspert. Se her, hvordan du bør gribe opgaven an.

Premium Kun for abonnenter
Microsoft Office 365 er en fundamental anderledes kontorpakke i forhold til det, som mange virksomheder er vant til.

Platformen indeholder en lang række værktøjer fra Microsoft så som Teams, Yammer, Delve, StaffHub og andre samtidig med, at der lige nu er over 1.200 integrationsapps, som kan etablere forskellige optimerede og automatiserede forbindelser i dit Office-landskab.

Men du ender i kaos, hvis

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny AI-model er trænet på sundhedsdata fra millioner af danskere: Kan forudse din risiko for mere end 1.000 sygdomme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI