Artikel top billede

Holdet bag Saphe. Saphes stifter og direktør, Freddy Sørensen ses yderst til højre.

Trafik-appen Saphe udvider nu til fire nye lande - flere lande venter efter sommerferien

Interview: Den kendte danske trafik-app Saphe har vokset sig for stor til kun at være i Danmark. Selskabet vil være tilstede i fem nordeuropæiske lande inden sommerferien, og til efteråret følger endnu flere lande. "Vi har defineret en klar vision for firmaet, og det er at blive Norderuopas foretrukne selskab for trafiksikkerhed og mobilitet," lyder det.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvilke lande Saphe går ind i inden sommerferien
  • Find også ud af hvilke markeder der venter til efteråret
  • Indblik i krigen på det danske marked for trafik-apps
  • Bliv klogere på hvorfor Saphe konstant skal ansætte flere folk
  • Indsigt i selskabets nøgletal
1.128
5:45 min
Nordjyske Saphe blev har haft fart på, siden trafik-appen kom til verden i 2015.

Selskabet har solgt mere end 550.000 trafikalarmer i Danmark, hvilket har resulteret i, at Saphe på bare tre år har løftet virksomhedens overskud til mere end 30 millioner kroner.

Af samme årsag rækker ambitioner langt udover Danmarks grænser.

Saphe har allerede fået de første kunder i tre nye lande udover Danmark og et fjerde land kommer til inden sommerferien.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er mine take aways fra Computerworld Cloud Festival 2023: Prisen kommer (nok) til at stige

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tre danske leverandører skal levere it-løsninger for op mod en halv milliard kroner til Københavns Universitet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatilsynet: Østre Landsrets GDPR-dom og million-bøde er et 'super vigtigt skridt" for kommende GDPR-sager

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Erik Damgaards nye firma tjener millioner og stryger ind i Top 100: “Uniconta er mit comeback, og det føles fantastisk at være tilbage”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Der er brændende sol over Las Vegas, og Oracles CEO har et budskab med til os alle