Artikel top billede

Netcompany dropper forhandlinger om opkøb af nordeuropæisk it-virksomhed

Netcompany dropper planerne om et opkøb, der ville have øget den danske it-virksomheds omsætning med 10 procent.

Premium Kun for abonnenter
Tidligere på måneden kunne Netcompany meddele, at selskabet var på trapperne med et stort opkøb af et unavngivent it-firma.

Men det opkøb bliver nu droppet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter flere ransomware-sager: Her er Datatilsynets bedste sikkerhedstips

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nyt AI-system har femdoblet indtjeningen på salg af containere hos Mærsk: Sådan fungerer projektet Captain Peter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nuuday og Telenor vinder kæmpe teleaftaler til det offentlige til en værdi af 1,8 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene fosser ud af Omada i kæmpe cloud-omstilling: Har brændt 70 millioner kroner af på to år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Medarbejdere i hundredevis vender tilbage til KMD's kontorer: Men intet bliver som før - helt ny måde at arbejde på venter


Premium
Efter flere ransomware-sager: Her er Datatilsynets bedste sikkerhedstips
Der er set flere eksempler på ransomware-angreb den sidste tid. Og denne type hacks kan føre til databrud. Se her Datatilsynets liste over gode råd mod af få ransomware inden for den digitale hoveddør.
Computerworld
Ransomware-hackere krævede 15 millioner kroner: Betal og kom videre, lød det fra politiet
En fagforening med 1,3 millioner medlemmer blev i 2019 ramt af et ransomware-angreb, hvor hackerne krævede en løsesum på 15 millioner kroner. Myndighederne opfordrede dem til at betale løsesummen, men de valgte en helt anden løsning, og i stedet fandt de fysiske kopier frem og forsøgte at gendanne data.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Nu bliver det personligt: Social messaging indtager support og kundeservice
Kunder foretrækker i stigende grad at kommunikere med virksomheder på samme kanaler som de bruger i samtaler med deres venner.