Artikel top billede

Her er seks gode løsninger til help desk fra open source-miljøet

Open source buldrer frem, og der er en lang række muligheder, når det kommer til at understøtte en central funktion som virksomhedens kundeservice. Her er et kig på nogle af de bedste, der er kommet fra open source-miljøet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Derfor kan det være en god idé at overveje open source-alternativer
  • Udfordringerne med open source
  • Seks af de bedste help desk-løsninger fra open source-miljøet
1.156
6 min
Når it-chefen i dag skal tage beslutninger om ny it-understøttelse af forretningen, er det ikke kun proprietære systemer fra software-kæmper som Microsoft, SAP eller Oracle, men i stigende grad også open source-alternativer at vælge i mellem.

Open source buldrer frem i erhvervslivet, hvor de åbne systemer blandes på kryds og tværs med lukkede systemer i it-miljøerne.

Helpdesk-software, som man kender det fra den danske erhvervssucces Zendesk eller Salesforces Service Cloud, har også fået sine pendanter i open source.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske it-folk holder fast i deres job: Her er de ting, som alligevel kan få dem til at skifte

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Trods lovkrav halter it-sikkerheden hos danske myndigheder: 25 procent mangler at implementere kritisk e-mailsikkerhed

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske Keepit kickstarter nyt vækstkapitel: Jagter op mod 100 millioner dollar - forventer at være i mål til januar

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor skifter Facebook navn: Vil indhegne sit betændte omdømme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Domstolsstyrelsen vil bruge 600 millioner kroner på nyt specialudviklet it-system: Skal ersatte 30 år gamle systemer