- Overblik over handlen mellem Miracle og IT Relation
- Hvorfor Miracles direktør vurderer at managed services er et værdifuldt område
Det fortæller Miracle-topchef, Jan Skelbæk, til Computerworld.
(Foto: Dan Jensen)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
HOFOR
Dynamics365 CE specialistJP/Politikens Hus
Analytics Engineer til JP/Politikens Dataplatforme og ServicesCapgemini Danmark A/S
ServiceNow ConsultantDanmarks Lærerforening
Erfaren chef til Digitalisering og IT i Danmarks LærerforeningKøbstædernes Forsikring
Vi søger en løsningsorienteret .NET-udviklerZealand Business College
ZBC søger snarest muligt en underviser til Datateknikeruddannelsen ProgrammeringCapgemini Danmark A/S
Cloud ArchitectAktieselskabet CARL CHRISTENSEN
Vi søger en nysgerrig og skarp DataanalytikerKemp & Lauritzen
Komplex IT, Arrow & Red Hat
TDC Erhverv
Konica Minolta