Artikel top billede

Morten Schultz Fruergaard, COO hos Købstædernes Forsikring, fortæller her om baggrunden for at insource udviklingen af kernesystem.

Billede: Købstædernes Forsikring.

Købstædernes Forsikring hjemtager udvikling af kernesystem fra NNIT: Se hvorfor her

Interview: Købstædernes Forsikring insourcer udviklingen af kernesystem fra NNIT. Det har gjort forsikringsselskabet bedre i stand til at prioritere og få mere udvikling i gennem. "Ambitionen er, at vi i løbet af 30 dage skal kunne gå fra idé til produktion på helt nye produkter," siger COO Morten Schultz Fruergaard.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Derfor valgte Købstædernes Forsikring at insource udvikling af kernesystem
  • De største risici i øvelsen
  • De foreløbige gevinster
  • Erfaringerne om NNIT som udviklingsleverandør
1.187
6 min
I jagten på hurtigere og bedre digitale produkter har Købstædernes Forsikring insourcet udviklingen af forsikringsselskabets vigtigste system, der samlet håndterer omkring 90.000 kunder.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Medarbejderne fik udleveret badetøfler ved indflytningen: Kom med inden for i IBM Danmarks nye topmoderne hovedkontor

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Cyber-gidselforhandler løfter sløret: Sådan undgår du at blive ramt af den frygtede 'double whammy'

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er de 10 bedste arbejdspladser i den danske it-branche

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har Novo sat AI i arbejde: Læs Computerworlds store temanummer om AI i forretningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere Chr. Hansen-CIO Jens Rasmussen løfter sløret efter exit: Her er mit næste skridt i karrieren