Artikel top billede

Morten Schultz Fruergaard, COO hos Købstædernes Forsikring, fortæller her om baggrunden for at insource udviklingen af kernesystem.

Billede: Købstædernes Forsikring.

Købstædernes Forsikring hjemtager udvikling af kernesystem fra NNIT: Se hvorfor her

Interview: Købstædernes Forsikring insourcer udviklingen af kernesystem fra NNIT. Det har gjort forsikringsselskabet bedre i stand til at prioritere og få mere udvikling i gennem. "Ambitionen er, at vi i løbet af 30 dage skal kunne gå fra idé til produktion på helt nye produkter," siger COO Morten Schultz Fruergaard.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Derfor valgte Købstædernes Forsikring at insource udvikling af kernesystem
  • De største risici i øvelsen
  • De foreløbige gevinster
  • Erfaringerne om NNIT som udviklingsleverandør
1.187
6 min
I jagten på hurtigere og bedre digitale produkter har Købstædernes Forsikring insourcet udviklingen af forsikringsselskabets vigtigste system, der samlet håndterer omkring 90.000 kunder.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på