Artikel top billede

(Foto: Pierre Mens)

Derfor elsker danskerne BroBizz og Dankortet: "Forbrugerne ønsker en så gnidningsfri interaktion som mulig"

I en ny undersøgelse om danskernes syn på en række brands scorer BroBizz og Dankortet helt i top. Det er blandt andet resultatet af nogle produkter, der gnidningsfrit og uden de store dikkedarer klarer den opgave, de er sat i verden for at løse. Her er hovedbudskaberne om god kundeoplevelse i dag.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan vurderer danskerne en god kundeoplevelse
  • Hvordan man skal forholde sig til kundetilfredshed
  • Ændringer i forhold til den måde virksomhederne arbejde med kundetilfredshed
  • De væsentligste fællestræk blandt de virksomheder, der er bedst til kundeoplevelser
1.080
5:30 min
Hvad har løsningerne BroBizz og Dankortet tilfælles?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sikkerhedschef for Danmarks rigeste mand afskyr compliance: Du bør tænke som en hacker

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft har nu 1.500 fjendtlige grupper i søgelyset: "Trafikken fra net-svindel eskalerer dramatisk"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er den eneste i Danmark med særlig Excel-titel fra Microsoft: ”Jeg kan slet ikke regne ud, hvor lang tid jeg har brugt på det”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fordobler sin tårnhøje milliard-værdi: Ny intelligent søgemaskine har Jeff Bezos i ryggen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

TDC Net-afdeling vil skære antallet af it-systemer ned til en tredjedel: Her er planen