Artikel top billede

(Foto: Pierre Mens)

Derfor elsker danskerne BroBizz og Dankortet: "Forbrugerne ønsker en så gnidningsfri interaktion som mulig"

I en ny undersøgelse om danskernes syn på en række brands scorer BroBizz og Dankortet helt i top. Det er blandt andet resultatet af nogle produkter, der gnidningsfrit og uden de store dikkedarer klarer den opgave, de er sat i verden for at løse. Her er hovedbudskaberne om god kundeoplevelse i dag.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan vurderer danskerne en god kundeoplevelse
  • Hvordan man skal forholde sig til kundetilfredshed
  • Ændringer i forhold til den måde virksomhederne arbejde med kundetilfredshed
  • De væsentligste fællestræk blandt de virksomheder, der er bedst til kundeoplevelser
1.080
5:30 min
Hvad har løsningerne BroBizz og Dankortet tilfælles?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil fyre tusindvis af ansatte globalt: Nu reagerer Microsofts danske organisation med 800 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten binder sig med ny aftale til Microsoft i usædvanlig lang tid - og det er der en særlig årsag til

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene vælter ud af den danske Dynamics-kæmpe Cepheo i selskabets andet leveår - men forretningen buldrer frem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Du skal opdatere hurtigst muligt: Alvorlig sårbarhed opdaget i Citrix-software

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske pensionsselskaber står til historisk milliard-tab, hvis salg af TDC går igennem: Så meget vil de sælge deres ejer-andel for