Artikel top billede

(Foto: Pierre Mens)

Derfor elsker danskerne BroBizz og Dankortet: "Forbrugerne ønsker en så gnidningsfri interaktion som mulig"

I en ny undersøgelse om danskernes syn på en række brands scorer BroBizz og Dankortet helt i top. Det er blandt andet resultatet af nogle produkter, der gnidningsfrit og uden de store dikkedarer klarer den opgave, de er sat i verden for at løse. Her er hovedbudskaberne om god kundeoplevelse i dag.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan vurderer danskerne en god kundeoplevelse
  • Hvordan man skal forholde sig til kundetilfredshed
  • Ændringer i forhold til den måde virksomhederne arbejde med kundetilfredshed
  • De væsentligste fællestræk blandt de virksomheder, der er bedst til kundeoplevelser
1.080
5:30 min
Hvad har løsningerne BroBizz og Dankortet tilfælles?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er profilen, der skal afløse Malou Aamund som direktør for Google Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske Famly har succes i udlandet, men blev kørt ud på et sidespor af Aula: “Markedet frøs fuldstændig for os”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Malou Aamund fratræder som direktør for Google Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Har været i lommen på DXC i mere end 25 år: Nu er det knald eller fald for Rigspolitiet - forstå sagen på fem minutter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sundhedsdatastyrelsen søger nye leverandører: Er klar til at købe it-konsulenter for 345 millioner kroner