(Foto: Dan Jensen)

DR indgår it-aftaler for op mod 160 millioner kroner med syv it-leverandører

Syv it-leverandører er inde i varmen hos DR som vindere af kæmpe rammeaftale om levering af it-konsulentydelser for i alt op mod 160 millioner kroner. Se dem her.

Premium Kun for abonnenter

Det får du i artiklen

  • Se de seks konsulenthuse, som DR har udpeget som kommende leverandører på to store rammeaftaler.
  • Se hvad opgaverne indebærer.
297
1:30 min
DR peger på syv it-konsulenthuse, der over de kommende år indtræder som leverandører på to store rammeaftaler, der tilsammen har en værdi på op mod 160 millioner kroner.

fuld adgang til Computerworld Premium

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

Vælg abonnement

Hvad er Premium?

Betalingskort

Prøv Computerworld Premium

1 måned for 19kr. Herefter 249kr/mdr.

Få fuld adgang til Computerworld Premium i 12 måneder for 1.995 kr.

Mulighed for faktura og EAN betaling

Vil du hellere snakke med os?


Premium velkomsttilbud

Tilmelder du dig Premium sender vi dig via mail de tre seneste udgivelser af Computerworld - fyldt med unikke artikler, reportager og analyser af krydsfeltet mellem teknologi, ledelse og forretning

Link til udgivelserne sendes via mail umiddelbart efter der er købt adgang til Premium. Udgivelserne leveres digitalt.

Computerworlds udgivelser

Ingen binding - kan opsiges når som helst. Abonnement fornyes automatisk.

Allerede abonnent?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

0 Premium-indhold

Microsoft vil fremover udvikle software, der passer til Europa: Nye systemer skal bygges 'med respekt for europæiske værdier"

0 Premium-indhold

Capture One-ansatte sat 20 procent ned i løn under coronakrisen: "Det var en frivillig ordning, men der var et stort pres på alle folk"

0 Premium-indhold

Nu skal det være slut med statens evighedskontrakter: Vil have indført tvungen pensionering af legacy-systemer

0 Premium-indhold

Top 100: Her er kongerigets ni bedste BI-leverandører

0 Premium-indhold

Dramatisk tilbagegang i det samlede erhvervsliv - men i telebranchen går det meget godt


Premium
Microsoft vil fremover udvikle software, der passer til Europa: Nye systemer skal bygges 'med respekt for europæiske værdier"
Danmarks tidligere tech-ambassadør Casper Klynge, der i dag arbejder for Microsoft, mener, at EU har helt legitime bekymringer, når det kommer til at bevare kontrollen over data. Microsoft lover nu teknologi og løsninger, der passer til Europa.
Computerworld
Ups!: Gammelt fjernsyn lagde internetforbindelsen ned i hel landsby i halvandet år
I halvandet år var en hel landsby i Wales plaget af elendig bredbåndsforbindelse, som begyndte hver dag klokken syv om morgenen. Teknikere kæmpede med at løse mysteriet, men lige meget hjalp det. Årsagen viste sig at være et brugt tv, som en af byens familier havde taget i brug.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.