Artikel top billede

Sådan har Matas fået den digitale tilstedeværelse til at eksplodere på tre år

Matas er på få år strøget ind som et af de fem mest kendte, danske brands på nettet. Det er sket gennem en ambitiøs strategi, fortæller ecommerce-direktør Brian Andersen til Computerworld.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan Matas er blevet et af Danmarks mest benyttede onlinebrands
  • Hvordan ecommerce-direktør Brian Andersen har ændret mentaliteten til onlinehandel
1.029
5:15 min
I løbet af tre år har Matas fået cementeret sin position blandt de mest kendte online brands i Danmark.

En række tiltag har nemlig fået Matas til at kravle fra en bundplacering i top 20 til at blive et af de mest benyttede online brands. Det skyldes blandt andet en række kulturændringer, fortæller selskabets e-handelsdirektør.

"Tidligere var vores fokus at være tilstede digitalt med en webshop, men egentlig foretrak vi at få kunderne ind i de fysiske butikker," siger ecommerce-direktør Brian Anderson.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Virksomheder af en vis størrelse får det svært i AI-ræset: Men bestemte tiltag kan sende dem frem i feltet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

På Bornholm jagter Computerworld bekymret svar på det store spørgsmål

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

NIS2-implementeringen er nu i gang: Varsler omfattende tilsyn og store bøder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten mister i stor stil teknisk kyndige it-folk: Vigtig viden om samfundskritiske systemer overlades til konsulenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

OUH vil hjemtage systemer til regionens datacenter efter ødelæggende angreb på leverandør