Artikel top billede

Sådan har Matas fået den digitale tilstedeværelse til at eksplodere på tre år

Matas er på få år strøget ind som et af de fem mest kendte, danske brands på nettet. Det er sket gennem en ambitiøs strategi, fortæller ecommerce-direktør Brian Andersen til Computerworld.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan Matas er blevet et af Danmarks mest benyttede onlinebrands
  • Hvordan ecommerce-direktør Brian Andersen har ændret mentaliteten til onlinehandel
1.029
5:15 min
I løbet af tre år har Matas fået cementeret sin position blandt de mest kendte online brands i Danmark.

En række tiltag har nemlig fået Matas til at kravle fra en bundplacering i top 20 til at blive et af de mest benyttede online brands. Det skyldes blandt andet en række kulturændringer, fortæller selskabets e-handelsdirektør.

"Tidligere var vores fokus at være tilstede digitalt med en webshop, men egentlig foretrak vi at få kunderne ind i de fysiske butikker," siger ecommerce-direktør Brian Anderson.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske it-folk holder fast i deres job: Her er de ting, som alligevel kan få dem til at skifte

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Trods lovkrav halter it-sikkerheden hos danske myndigheder: 25 procent mangler at implementere kritisk e-mailsikkerhed

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske Keepit kickstarter nyt vækstkapitel: Jagter op mod 100 millioner dollar - forventer at være i mål til januar

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor skifter Facebook navn: Vil indhegne sit betændte omdømme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Domstolsstyrelsen vil bruge 600 millioner kroner på nyt specialudviklet it-system: Skal ersatte 30 år gamle systemer