Artikel top billede

Sådan har Matas fået den digitale tilstedeværelse til at eksplodere på tre år

Matas er på få år strøget ind som et af de fem mest kendte, danske brands på nettet. Det er sket gennem en ambitiøs strategi, fortæller ecommerce-direktør Brian Andersen til Computerworld.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan Matas er blevet et af Danmarks mest benyttede onlinebrands
  • Hvordan ecommerce-direktør Brian Andersen har ændret mentaliteten til onlinehandel
1.029
5:15 min
I løbet af tre år har Matas fået cementeret sin position blandt de mest kendte online brands i Danmark.

En række tiltag har nemlig fået Matas til at kravle fra en bundplacering i top 20 til at blive et af de mest benyttede online brands. Det skyldes blandt andet en række kulturændringer, fortæller selskabets e-handelsdirektør.

"Tidligere var vores fokus at være tilstede digitalt med en webshop, men egentlig foretrak vi at få kunderne ind i de fysiske butikker," siger ecommerce-direktør Brian Anderson.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bromancen mellem Microsoft og OpenAI kan være ved at kollapse: Overvejer en regulær krigserklæring

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort dansk bilhus investerer i AI: Bruger allerede 50 software-robotter til at registrere nye biler

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Topdanmarks CIO Kasper Tjørntved Davidsen stopper på posten: Skifter til ny stilling hos Danske Bank

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft klar med nye løfter og særlige produkter til Europa: Se de nye cloud-løsninger og en række særligt udvalgte partnere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tre vigtige nedslagspunkter fra Folkemødet: To store temaer overskyggede alt andet