Artikel top billede

Sådan har Matas fået den digitale tilstedeværelse til at eksplodere på tre år

Matas er på få år strøget ind som et af de fem mest kendte, danske brands på nettet. Det er sket gennem en ambitiøs strategi, fortæller ecommerce-direktør Brian Andersen til Computerworld.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan Matas er blevet et af Danmarks mest benyttede onlinebrands
  • Hvordan ecommerce-direktør Brian Andersen har ændret mentaliteten til onlinehandel
1.029
5:15 min
I løbet af tre år har Matas fået cementeret sin position blandt de mest kendte online brands i Danmark.

En række tiltag har nemlig fået Matas til at kravle fra en bundplacering i top 20 til at blive et af de mest benyttede online brands. Det skyldes blandt andet en række kulturændringer, fortæller selskabets e-handelsdirektør.

"Tidligere var vores fokus at være tilstede digitalt med en webshop, men egentlig foretrak vi at få kunderne ind i de fysiske butikker," siger ecommerce-direktør Brian Anderson.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på