Artikel top billede

Troels Philip Jensen, administrerende direktør i Adform.

Danske Adform brager frem: Hæver indtjeningen med 90 procent

Danske Adform kommer særdeles styrket ud af 2020. Selskabet fordobler næsten driftsresultatet samtidig med, at de røde tal på bundlinjen er blevet udskiftet med et tocifret millionoverskud. Få indblik i regnskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Adforms 2020-regnskab
  • Hvilken storstilet lancering selskabet kastede sig ud i i 2020
  • Hvor meget bundlinjen er steget
420
2:15 min
Danske Adform blev markant bedre til at tjene penge i 2020.

Adtech-selskabet, der står bag en reklameplatform, løfter både top- og bundlinjen i 2020-regnskabet, men mest markant er dog driftsresultatet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

"I dag har vi rundet én million i omsætning, før vi overhovedet er mødt ind på kontoret om morgenen“

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Salesforce-boss: Disse datafælder kan sabotere din virksomheds AI-strategi

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg blev snydt af Amazons fantastiske teknologiske løfter - det burde jeg (helt ærligt) nok have set komme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Mainframen fylder 60 år - den mest sejlivede maskine i computer-alderen har haft afgørende betydning

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Rejsekort-direktør maner til ro efter GDPR-bekymringer: "Vi bruger kun de allermest nødvendige lokationsdata"