Artikel top billede

Derfor rydder BEC-boss op og forandrer hele butikken: Sløvt udviklingstempo har ramt vores kunder

BEC-topchefen Jesper Nielsen, der blandt andet har stået i spidsen for MobilePay, mener at udviklingsarbejdet har gået for langsomt hos BEC. Han vil reducere BEC's 'time to market' og mener, at selskabet kan tage ved lære af en række nye fintech-spillere.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på, hvorfor Jesper Nielsen mener, at udviklingstempoet har været for langsomt hos BEC
  • Få indblik i hvilke konsekvenser det langsomme udviklingstempo har haft for selskabets kunder
  • Bliv klogere på, hvad Jesper Nielsen mener, at BEC kan lære af nye spillere på fintech-markedet.
  • Få indsigt i hvilken læring han selv har taget med fra sin tid hos Mobilepay
1.019
5:15 min
BEC har været for langsom om at udvikle nye løsninger, og derfor skal der nu skrues op for udviklingstempoet.

Det mener BEC's topchef Jesper Nielsen, der tiltrådte 1. oktober og nu gør status over de erfaringer, som han har gjort i sin første tid i selskabet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Broadcoms gigantopkøb af VMware kan være tjent hjem om blot tre år – de eneste tabere er kunderne

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Teenagehackere lammer berømt britisk bilproducent: Fabrikker lukket og medarbejdere hjemsendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

De gyldne tider som it-konsulent er forbi: Noget er i gang med at ødelægge den guldrandede forretningsmodel

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Særlig aftale udelukker alle andre: Får solo-kontrakt på levering af udstyr til dansk supercomputer for millioner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er notatet: Sådan lover Microsoft at håndtere de fem største bekymringer om digital suverænitet