Artikel top billede

(Foto: 2017 Getty Images / Dave Kotinsky)

Microsoft vil sætte CRM-systemet i baggrunden – Viva skal ride videre på bølgen efter Teams

I fremtiden vil CRM-systemer rykke mere over i backend, mens funktionerne i højere grad vil blive integreret i anden mere hvervdagsvenlig software – i hvert fald hvis det står til Microsoft.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts startegi om at skubbe CRM i baggrunden og håbet om, at Viva kan køre videre på Teams-bølgen.
591
3 min
Microsofts teknologier vil sandsynligvis føre CRM-systemer (customer relationship management) mere i baggrunden i fremtiden.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske el-selskaber skal migrere SAP-systemer: Hyrer stor leverandør på million-kontrakt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Helsingør Kommune forlænger total-forbud mod skoleelevers brug af Chromebooks: Har ingen plan B

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Unity afviser opkøbstilbud på mere end 100 milliarder kroner fra konkurrent

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatilsynet på trapperne med afgørelse i Helsingørs Chromebook-sag: Vil være klar om højst fire dage

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Novo Nordisk vil eskalere brugen af Microsoft HoloLens: Her er de tre største fordele


CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital