Artikel top billede

Franck Attia, CEO for Adobe i Norden

Det nye Adobes mission: At nedbryde data-siloer og sikre at kundernes store digitale satsninger er 'shoppable'

Interview: Franck Attia, Adobes nordiske direktør, job har ændret sig væsentligt siden han kom ind i via et opkøb. Nu handler det om at udfordre CEO'er, nedbryde data-siloer og sikre at kundernes store digitale satsninger nu også er shoppable.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvad Adobe-direktøren oplever som de største barrierer for den ægte digital forretning
  • Hvorfor Franck Attias synes virksomheden bør overveje udfordringerne ved mange digitale leverandører
854
4:30 min
De seneste år er konkurrencen blevet intensiveret mellem SAP, Microsoft og Salesforce om at blive det foretrukne styresystem for de stadigt mere digitale virksomheder.

Undervejs der er brugt milliarder på investeringer og opkøb: SAP har investeret i analysevirksomheder, Salesforce i kommunikationsplatforme og Microsoft har brugt fokuseret på at binde virksomhedernes allerede eksisterende Microsoft-produkter sammen.

Men spørger du Adobes nordiske direktør, Franck Attia, så er der måske knapt så overraskende et ekstra bud: Adobe.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere Ecco-CIO Ulrik Balling Hansen lander internationalt topjob

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

LA, SF og erhvervslivet er enige: Sådan opnår Danmark digital suverænitet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Hvad taler 3.000 it-folk om på årets AI- og cloudfestival? Fem it-professionelle giver dig svaret

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny topchef for 2.000 medarbejdere: Her er Carsten Fensholts plan med Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny AI-model er trænet på sundhedsdata fra millioner af danskere: Kan forudse din risiko for mere end 1.000 sygdomme