Artikel top billede

(Foto: Cloud Factory/PR)

Microsoft-distributøren Cloud Factory har en klar besked til it-partnere: Skru bissen på og giv kunderne et ultimatum

Interview: Det kan være skadeligt for en it-virksomheds omdømme, hvis en kunde bliver hacket grundet manglende sikkerhed, men måske er det slet ikke it-partnerens skyld. Alle it-partnere bør tage et alvorsord med kunderne, mener Jacob Schaumann Schmidt, der er stifter og topchef hos Cloud Factory.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om opfordringen til danske it-partnere.
399
2 min
It-sikkerhed er vigtigt – og det bliver kun mere vigtigt.

Derfor går det heller ikke, hvis kundevirksomheder ikke tager sikkerhed seriøst, selv om deres it-partner har sagt gentagende gange, at de skal ændre password eller tilføje multifaktorgodkendelse.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

"Et tillidsbrud" fra Microsoft: I denne populære Windows-funktion kan man logge ind med et udløbet password

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft vil opbevare nødkopier af sin kildekode centralt sted i Europa: Her skal kildekoden ligge

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse