Artikel top billede

(Foto: Cloud Factory/PR)

Microsoft-distributøren Cloud Factory har en klar besked til it-partnere: Skru bissen på og giv kunderne et ultimatum

Interview: Det kan være skadeligt for en it-virksomheds omdømme, hvis en kunde bliver hacket grundet manglende sikkerhed, men måske er det slet ikke it-partnerens skyld. Alle it-partnere bør tage et alvorsord med kunderne, mener Jacob Schaumann Schmidt, der er stifter og topchef hos Cloud Factory.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om opfordringen til danske it-partnere.
399
2 min
It-sikkerhed er vigtigt – og det bliver kun mere vigtigt.

Derfor går det heller ikke, hvis kundevirksomheder ikke tager sikkerhed seriøst, selv om deres it-partner har sagt gentagende gange, at de skal ændre password eller tilføje multifaktorgodkendelse.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: "Medarbejder- og kundetilfredsheden er steget"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Region Sjælland dropper kæmpe Oracle-planer til 150 millioner kroner: Skifter til SAP

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efterspørgslen efter cyberforsikringer brager i vejret hos danske forsikringsselskaber

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny forening vil have danskerne til fuldstændigt at droppe amerikansk teknologi: Vi er en digtal modstandsbevægelse