Artikel top billede

Boozt anvender kunstig intelligens til at høste besparelser - men begrænser selv brugen med særligt princip

Hos det digitale stormagasin Boozt ser man et enormt potentiale i brugen af kunstig intelligens, der kan effektivisere arbejdsgange og sikre, at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på, hvordan biledegenkendelse baseret på kunstig intelligens sikrer at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet
  • Få indblik i Boozts princip om menneskelig kontakt, der skal sikrer at selskabets kundeservice forbliver nærværende i en tid med mere og mere kunstig intelligens
  • Få også indsigt i et stort kunstig intelligens-projekt, som Boozt valgte at opgive
1.122
5:45 min
Som AI-chef i e-handelsvirksomheden Boozt arbejder danske Steffan Andersen i en branche, der traditionelt set er præget af barberbladstynde marginer.

Det betyder også, at effektiviseringer via kunstig intelligens i særlig grad kan være betydningsfulde her, ikke mindst når de tages i brug i stor skala.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny app på vej til danskerne: Regeringen tager første skridt mod ny digital tegnebog

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts Satya Nadella: AI baner vejen for at samle Word, Excel og PowerPoint i ét program

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Europæisk alternativ til Microsoft 365 oplever enorm interesse: Donald Trump og JD Vance giver det kæmpe boost

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-system til kontrol af landbrugets kvælstof-udledning kommer til at koste mere end 200 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er CISO for over 300.000 ansatte: Nu kommer han med kras kritik af SaaS-leverandører og cloud