Artikel top billede

Boozt anvender kunstig intelligens til at høste besparelser - men begrænser selv brugen med særligt princip

Hos det digitale stormagasin Boozt ser man et enormt potentiale i brugen af kunstig intelligens, der kan effektivisere arbejdsgange og sikre, at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på, hvordan biledegenkendelse baseret på kunstig intelligens sikrer at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet
  • Få indblik i Boozts princip om menneskelig kontakt, der skal sikrer at selskabets kundeservice forbliver nærværende i en tid med mere og mere kunstig intelligens
  • Få også indsigt i et stort kunstig intelligens-projekt, som Boozt valgte at opgive
1.122
5:45 min
Som AI-chef i e-handelsvirksomheden Boozt arbejder danske Steffan Andersen i en branche, der traditionelt set er præget af barberbladstynde marginer.

Det betyder også, at effektiviseringer via kunstig intelligens i særlig grad kan være betydningsfulde her, ikke mindst når de tages i brug i stor skala.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene”: Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på