Artikel top billede

Kasper Tjørntved Davidsen, CIO hos Topdanmark. (Foto: Topdanmark)

Besvarer forsikringsspørgsmål på 20 sekunder: Sådan er Topdanmarks nye generative AI-chatbot blevet udviklet på et halvt år

Interview: Topdanmark har bygget den første kunderettede chatbot med generativ AI i finanssektoren. Målet er, at 80 procent af kundehenvendelser skal besvares på 20 sekunder. Chatbotten er bygget med et mixed models-koncept.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Topdanmarks nye chatbot.
1.330
6:45 min
Forsikringsselskabet Topdanmark har lanceret en kunderettet GPT-chatbot som den første virksomhed i finanssektoren.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Mens andre fravælger amerikanske cloudtjenester, er MobilePay rykket til Microsoft Azure: "Geopolitik er først nu blevet top of mind"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Hackere har lækket oplysninger om diagnoser og opsigelser fra dansk skole

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere TDC-topchef vil bruge AI til kæmpe fyringsrunde

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter hackerangreb mod Arla er driften tilbage: Selskabet afviser yderligere kommentar

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Borgmester går mod strømmen og vil ikke frigøre kommunen fra Microsoft: "Vi har ikke noget alternativ"