Artikel top billede

Kasper Tjørntved Davidsen, CIO hos Topdanmark. (Foto: Topdanmark)

Besvarer forsikringsspørgsmål på 20 sekunder: Sådan er Topdanmarks nye generative AI-chatbot blevet udviklet på et halvt år

Interview: Topdanmark har bygget den første kunderettede chatbot med generativ AI i finanssektoren. Målet er, at 80 procent af kundehenvendelser skal besvares på 20 sekunder. Chatbotten er bygget med et mixed models-koncept.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Topdanmarks nye chatbot.
1.330
6:45 min
Forsikringsselskabet Topdanmark har lanceret en kunderettet GPT-chatbot som den første virksomhed i finanssektoren.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM opretter ny konsulentenhed med fokus på Microsoft-teknologi: Samler 33.000 Microsoft-eksperter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Blæser til kamp for 30-timers arbejdsuge for danske it-folk