MobilePay ændrer på funktion få måneder efter stor opdatering

I februar fik MobilePay en stor overhaling, hvilket betød, at flere funktioner blev ændret eller forsvandt. Nu går MobilePay dog brugerne i møde vedrørende en af funktionerne.

Artikel top billede

Da det nye og opdaterede MobilePay så dagens lys for få måneder siden, blev det mødt med skepsis nogle steder fra.

Flere funktioner, man havde kendt til, var forsvundet eller ændret.

Nu kommer Mobilepay dog brugerne i møde og ændrer en central funktion i app'en, som brugerne har efterspurgt.

Det skriver B.T.

Kundefeedback har forlænget periode for anmodninger

"Da vi lancerede den nye version af MobilePay, lovede vi at lytte til brugernes ønsker," siger Anette Bøje, landechef for MobilePay til mediet og lader forstå, at det altså er brugernes feedback, der har fået MobilePay til at ændre funktionen.

Funktionen, der er tale om, drejer sig om anmodninger, og hvor længe de kan blive stående i app'en.

Før den store opdatering af MobilePay for tre måneder siden, så var der ingen frist for betaling af anmodninger, som man havde stående i app'en. Det blev ændret til syv dage i februar - og nu er det så blevet ændret igen.

Nu kan disse anmodninger blive stående i 30 dage.

For nylig kom det også frem, at MobilePay er på vej med en anden funktion, der også har været efterspurgt i noget tid. Denne funktion kommer dog til at koste et gebyr.

Det kan du læse om her:

Læses lige nu

    Annonceindlæg fra Computerworld

    Dansk erhvervsliv er en del af frontlinjen

    Digitalt forsvar handler ikke blot om det militære men om at beskytte civilsamfundets funktion, påpeger Thomas Nissen i Dansk Erhverv.

    Navnenyt fra it-Danmark

    Netip A/S har pr. 1. november 2025 ansat Nikolaj Vesterbrandt som Datateknikerelev ved netIP's afdeling i Rødekro. Han er uddannet IT-supporter ved Aabenraa Kommune og videreuddanner sig nu til Datatekniker. Nyt job
    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Thea Scheuer Gregersen som Finace accountant. Hun skal især beskæftige sig med håndteringer af bl.a. bogføring og finansiel rapportering på tværs af selskaberne. Hun er uddannet Bachelor´s degree i Business Administration & Economics og en Master of Sustainable Business degree. Nyt job

    Thea Scheuer Gregersen

    Norriq Danmark A/S

    Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

    Jesper Krogh Heitmann

    Danske Spil

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Ahmed Yasin Mohammed Hassan som Data & AI Consultant. Han kommer fra en stilling som selvstændig gennem de seneste 3 år. Han er uddannet cand. merc. i Business Intelligence fra Aarhus Universitet. Nyt job

    Ahmed Yasin Mohammed Hassan

    Norriq Danmark A/S