Tivoli vælger SMS

Forlystelseshaven Tivoli vælger at markedsføre Fredagsrock på plænen via SMS til mobiltelefoner.

2BM er valgt som systemleverandør med sin platform kaldet SMS-messenger, der bygger på begrebet permission marketing. Det betyder, at modtageren skal acceptere at modtage information og markedsføring på sin mobiltelefon.

For Tivolis vedkommende kan man tilmelde sig tjenesten på havens hjemmeside, hvorefter man klokken 16, det vil sige seks timer før koncerterne begynder, modtager en påmindelse på sin mobiltelefon om koncerten. (db)




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Ed A/S
Salg af hard- og software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Briefing: Er din backup en illusion?

Én gang om måneden leverer Computerworld Events en kort Cyber Briefing. Denne gang kan du komme helt tæt på, når ScanNet stiller skarpt på din virksomheds backup- og databeskyttelsesstrategi.

16. juni 2025 | Læs mere


Computerworld Cyber Briefing

Én gang om måneden leverer Computerworld Event et 30 minutters Cyber Briefing, hvor du får overblik over de mest aktuelle angreb, største trusler og tendenser samt giver dig gode råd, der kan implementeres direkte i din it-sikkerhedsafdeling.

14. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere