Kategori: LAN/WAN

Opret spørgsmål
  • Vis:
  • Alle spørgsmål
  • Spørgsmål uden løsning
  • Spørgsmål med løsning
Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Kan man ha 2 router på et netværk? men bruge den ene som hub? Af nemet i LAN/WAN 4 15/01/200517:52 -
Omregn mbit til megabyte Af leif i LAN/WAN 13 15/01/200516:17 -
Lan Langtsom!! Af mark100 i LAN/WAN 3 15/01/200514:20 -
Bliver smidt af Af RJFreelance i LAN/WAN 5 15/01/200511:47 -
Texas instrument pci-1410 problemer Af jens-henrik i LAN/WAN 1 14/01/200523:00 -
Bærbar, trådløst net virker ikke! Af m3q i LAN/WAN 21 14/01/200522:16 -
Udstyr til trådløst netværk Af pehory i LAN/WAN 15 14/01/200516:03 -
Kan ikke logge på MSN når jeg er på trådløst netværk med VPN Af koch i LAN/WAN 4 14/01/200511:07 -
Opsætning af Hama dr-20 Af RJFreelance i LAN/WAN 2 13/01/200522:14 -
Hvordan opsætter jeg telefin IP telefoni Af john1 i LAN/WAN 5 13/01/200513:46 -
Trådløs router DHCP Af lukeskywalker i LAN/WAN 11 13/01/200512:45 -
100 mbit netkort kører kun 10 mbit Af plastiq i LAN/WAN 10 12/01/200521:37 -
Rækkevidde 5E kategori Af holck i LAN/WAN 6 12/01/200513:29 -
Hent flere spørgsmål

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester