Om Eksperten

Eksperten er en del af it-mediet Computerworld og stedet hvor du kan få hjælp til alt digitalt. Det gælder uanset om det er din telefon som driller, eller fordi du mangler et godt tip til en funktion i PHP.

I Maj 2016 blev der lanceret et nyt og bedre Eksperten på Computerworld. Læs mere om det nye Eksperten

Siden lanceringen i 1998 er der stillet mere end en million spørgsmål på Eksperten - og der er samtidig mere end 8,5 millioner gode bud på løsninger. Og hver dag kommer der nye spørgsmål og løsninger til.

Det betyder, at Eksperten er spækket med løsninger som kan pege dig i retning af en løsning på dit it-problem. Du kan se en oversigt over alle kategorier her.

Finder du ikke svaret er det bare at stille dit spørgsmål og vente på at en af Ekspertens hjælpsomme brugere kommer med et bud.

For at stille et spørgsmål skal du oprettes som bruger. Det er heldigvis nemt og gratis - og du har muligheden for at komme i gang med det samme ved at bruge Facebook eller Google til at logge ind.

Du kan oprette et spørgsmål ved at bruge dette link

5 hurtige om Eksperten

Jeg vil gerne oprette mig som bruger

Det er hurtigt, nemt og gratis. Du kan enten vælge at oprette dig som bruger med din mail-adresse og brugernavn eller du kan bruge din Facebook- eller Google-konto til at logge ind. Du kommer i gang lige her.

Før jeg opretter mig vil jeg gerne vide lidt om jeres regler og hvordan I håndterer mine oplysninger

Gode spørgsmål. Som bruger skal du acceptere en række betingelser. De handler primært om, at du skal lade være at genere andre brugere, lade være med at dele piratkopier, gøre noget ulovligt og generelt bare opføre sig ordentligt.

Du kan læse betingelserne i deres fulde form her - og det er en god ide, så er du sikker på at ikke at gøre noget forkert.

Privatliv har vi også en holdning til. Det kan du læse mere om her.

Jeg er kommet til at skrive noget i et spørgsmål / en kommentar, som jeg gerne vil have slettet

Ok, det kan ske. Vi fraråder generelt at du skriver e-mail-adresser, telefonnumre og adresser i et indlæg. Og du bør helt afgjort ikke skrive noget om brugernavne eller kodeord.

Men vi fikser det. Bare lav en anmeldelse på det lille ikon i højre side af indlægget.

Hvem skriver indholdet på Eksperten?

Det gør helt almindelige brugere. Derfor er både spørgsmål og svar 100 procent brugerskabte. Der er ikke nogen journalister eller redaktører inde over - og det behøves ikke, for tonen er god og hjælpsom.

Skulle det ske at tonen bliver for hård, så kan du nemt anmelde debatten. Så tager vi affære.

Jeg vil gerne annoncere på Eksperten, hvad skal jeg gøre?

Først og fremmest tak for ikke bare at poste et indlæg hvor du reklamerer for dit firma - det ville bare få din konto lukket pga. spam.

Eksperten er en del af Computerworld, så det nemmeste er at du tager fat i en af vores flinke konsulenter. Så finder de et godt bud på en løsning. Du kan finde dem lige her.




Computerworld
Alka lancerer eget mobilselskab - trykker priserne helt i bund: "For os handler det ikke om at tjene penge"
Forsikringsselskabet Alka lancerer eget mobilselskab, der ifølge selskabet bliver Danmarks billigste.
CIO
Podcast: Hos Viking Life-Saving Equipment er it gået fra at være backend til at være noget, som kunderne spørger aktivt efter
Podcast, The Digital Edge: Viking leverer en stadig større del af deres produkt som en tjeneste. Som en del af tjenesten tager Viking ansvar for sikkerheden ved at levere, dokumentere og vedligeholde det nødvendige sikkerhedsudstyr. Hør hvordan Henrik Balslev senior digital director hos Viking har løftet den opgave.
Job & Karriere
Se Waoos forklaring: Derfor har selskabet fyret topchef Jørgen Stensgaard med omgående virkning
Waaos bestyrelse opsiger fiberselskabets topchef, Jørgen Stensgaard, der fratræder med omgående virkning. Se hele forklaringen fra Waao her.
White paper
Optimér produktiviteten og lad din printer følge med ud i skyen
De fleste virksomheder investerer betydelige beløb i den digitale transformationsproces, men skriver alligevel dokumenter ud som aldrig før, og medarbejdere opfatter decideret print som en forudsætning for at kunne arbejde effektivt. Alligevel er virksomhedens printstruktur ofte et systemmæssigt stedbarn, der er sammenstykket af mange forskellige enheder og platforme – hvilket skaber forvirring og betydeligt tidsspilde. Print passer heller helt ind i hverken den eksisterende digitale infrastruktur eller i den cloudbaserede infrastruktur, virksomheden sigter mod. Det udfordrer både sikkerhed, produktivitet og digital strategi som hele. I denne hvidbog kan du læse om udfordringerne og om, hvordan du håndterer dem mest effektivt som et led i den digitale transformationsproces.