Om Eksperten

Eksperten er en del af it-mediet Computerworld og stedet hvor du kan få hjælp til alt digitalt. Det gælder uanset om det er din telefon som driller, eller fordi du mangler et godt tip til en funktion i PHP.

I Maj 2016 blev der lanceret et nyt og bedre Eksperten på Computerworld. Læs mere om det nye Eksperten

Siden lanceringen i 1998 er der stillet mere end en million spørgsmål på Eksperten - og der er samtidig mere end 8,5 millioner gode bud på løsninger. Og hver dag kommer der nye spørgsmål og løsninger til.

Det betyder, at Eksperten er spækket med løsninger som kan pege dig i retning af en løsning på dit it-problem. Du kan se en oversigt over alle kategorier her.

Finder du ikke svaret er det bare at stille dit spørgsmål og vente på at en af Ekspertens hjælpsomme brugere kommer med et bud.

For at stille et spørgsmål skal du oprettes som bruger. Det er heldigvis nemt og gratis - og du har muligheden for at komme i gang med det samme ved at bruge Facebook eller Google til at logge ind.

Du kan oprette et spørgsmål ved at bruge dette link

5 hurtige om Eksperten

Jeg vil gerne oprette mig som bruger

Det er hurtigt, nemt og gratis. Du kan enten vælge at oprette dig som bruger med din mail-adresse og brugernavn eller du kan bruge din Facebook- eller Google-konto til at logge ind. Du kommer i gang lige her.

Før jeg opretter mig vil jeg gerne vide lidt om jeres regler og hvordan I håndterer mine oplysninger

Gode spørgsmål. Som bruger skal du acceptere en række betingelser. De handler primært om, at du skal lade være at genere andre brugere, lade være med at dele piratkopier, gøre noget ulovligt og generelt bare opføre sig ordentligt.

Du kan læse betingelserne i deres fulde form her - og det er en god ide, så er du sikker på at ikke at gøre noget forkert.

Privatliv har vi også en holdning til. Det kan du læse mere om her.

Jeg er kommet til at skrive noget i et spørgsmål / en kommentar, som jeg gerne vil have slettet

Ok, det kan ske. Vi fraråder generelt at du skriver e-mail-adresser, telefonnumre og adresser i et indlæg. Og du bør helt afgjort ikke skrive noget om brugernavne eller kodeord.

Men vi fikser det. Bare lav en anmeldelse på det lille ikon i højre side af indlægget.

Hvem skriver indholdet på Eksperten?

Det gør helt almindelige brugere. Derfor er både spørgsmål og svar 100 procent brugerskabte. Der er ikke nogen journalister eller redaktører inde over - og det behøves ikke, for tonen er god og hjælpsom.

Skulle det ske at tonen bliver for hård, så kan du nemt anmelde debatten. Så tager vi affære.

Jeg vil gerne annoncere på Eksperten, hvad skal jeg gøre?

Først og fremmest tak for ikke bare at poste et indlæg hvor du reklamerer for dit firma - det ville bare få din konto lukket pga. spam.

Eksperten er en del af Computerworld, så det nemmeste er at du tager fat i en af vores flinke konsulenter. Så finder de et godt bud på en løsning. Du kan finde dem lige her.




Computerworld
For to år siden nedsænkede Microsoft 864 servere i Nordsøen: Nu er datacenteret på land igen - se resultatet her
Microsoft har efter to år hævet sit undervands-datacenter op af Nordsøen. Her er de erfaringer, selskabet har gjort sig.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.