Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål her, som måske kan give dig svar på dit spørgsmål. Hvis du stadig ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice

Spørgsmål

  • Hvad er Computerworld Premium?

    Du kan læse mere om, hvad Premium er her.

  • Hvad er Premium Intro?

    Premium Intro er vores gratis Premium-abonnement, hvor du kan se om Premium er noget for dig. Læs mere her

  • Hvad er Premium Ekstra?

    Dette produkt er for dig der både vil have vores fysiske avis leveret i din postkasse 11 gange årligt, samt adgang til vores store Premium-sektion online.

    Du kan vælge Premium-Ekstra ved bestilling af Premium-abonnement, eller kontakte kundeservice, hvis du vil ændre dit nuværende Premium-abonnement til Premium-Ekstra.

    Prisen for Premium-Ekstra kr. 2.995,- for 12 måneder.

  • Hvor finder jeg købs- og handelsbetingelserne?

    Du finder vores købs- og handelsbetingelserne for Premium her.

  • Hvor meget indhold får jeg adgang til som Premium-abonnent?

    Du får fuld adgang til alt Premium-indhold på Computerworld.dk. Du kan finde alt Premium i vores Premium-sektion.

  • Hvor hurtig får jeg adgang efter, at jeg har tilmeldt mig?

    Du får adgang til Premium-indholdet øjeblikkeligt efter oprettelse.

  • Jeg har tilmeldt mig, men har ikke modtaget nogen kvitterings e-mail.

    Tjek din spam/reklame-mappe. Er e-mailen ikke kommet frem inden for et par timer, så kontakt kundeservice.

  • Må jeg dele mit Premium-login med andre?

    Nej. Iht. vores handelsbetingelser er en Premium-adgang individuel og må ikke deles. Har du brug for flere brugere under samme abonnement, så se punktet "Jeg har brug for flere brugere på mit abonnement."

  • Er der nogen bindingsperiode?

    Der er ingen bindingsperiode på et Premium-abonnement. Abonnementet kan opsiges når som helst.

  • Kan jeg opsige mit abonnement, når jeg vil?

    Ja, et abonnement kan opsiges når som helst. Opsiger du dit abonnement, forbliver det aktivt i hele den resterende abonnements periode, men fornyes ikke ved udløb.

  • Kan jeg betale med faktura?

    Ja, på de fleste abonnements-typer kan du vælge at betale via faktura ved at vælge ’faktura-betaling’ i forbindelse med tilmelding.

  • Er kreditkort nødvendig for at tilmelde sig?

    Nej, du behøver ikke betale med kreditkort. Du kan også vælge at betale med faktura.

  • Hvad koster et Premium-abonnement?

    Du kan se en oversigt over vores abonnements-typer her.

  • Må jeg dele Premium-indhold?

    Nej. Al kopiering, distribution eller lignende brug, af indhold på Computerworld.dk er ikke tilladt.

  • Kan jeg købe et firma-abonnement?

    Hvis du har brug for adgang for flere brugere, kan du få dette det via den almindelige tilmeldings-side. Du kan enten vælge op til fem brugere eller op til 10 brugere. Har du brug for adgang til flere brugere, eller anden særaftale, så kontakt kundeservice.

  • Kan jeg få mere end én bruger-adgang på mit abonnement?

    Ja, det er muligt at tilkøbe flere brugere på samme abonnement. Kontakt kundeservice for at høre mere om dette.

  • Bliver mit abonnement automatisk fornyet?

    Ja, vi fornyer automatisk dit abonnement, så dit abonnement forbliver aktivt.

    Der er ingen bindingsperiode på et abonnement. Du kan når som helst stoppe dit abonnement, så det ikke bliver fornyet. Dette skal blot ske, inden fornyelsen af abonnements-perioden. Du kan i "Dit Premium" se, hvornår abonnementet fornyes næste gang.

  • Hvem kan se mine kreditkort oplysninger?

    Vi benytter QuickPay til at håndtere online-betalinger.

    Vi har derfor ikke adgang til dine kortoplysninger, da disse opbevares sikkert hos QuickPay.

  • Hvorfor pålægges der ikke moms på abonnementet?

    Computerworld Premium er omfattet af digital nul-moms og derved momsfrit.

    Derfor er priserne oplyst uden moms-angivelse. Prisen der er opgivet, er altså også den pris du bliver opkrævet.

  • Jeg har allerede et avis abonnement fra Computerworld. Kan jeg få Premium?

    Har du et avis abonnement som er oprettet før December 2018, så tilbyder vi adgang til Premium i hele 2019 som en del af dit abonnement.

    Kontakt kundeservice, så hjælper vi med oprettelsen. Husk at medsende dit abonnement nummer i din henvendelse.

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

    Du kan kontakte kundeservice her.

  • Jeg kan stadig ikke finde svar på mit spørgsmål

    Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig.

Allerede abonnent

  • Hvordan logger jeg ind på min konto?

    Er du ikke allerede logget ind, finder du under ’Premium-indhold’ en "Log ind"-knap, hvorfra du kan logge ind. Alternativ kan du logge ind her.

  • Jeg har glemt mit kodeord

    Du kan nulstille dit kodeord her.

  • Jeg kan ikke logge ind

    Du kan nulstille dit kodeord her.

  • Hvad er "Mit Premium"?

    "Mit Premium" er en oversigtsside hvor du blandt andet kan se info om dit abonnement samt eventuelt øvrige brugere.

  • Hvor finder jeg kvitteringen for min betaling?

    Det gør du på "Mit Premium" Du finder oversigten over dine betalinger på i bunden af siden.

    Betaler du med kreditkort, kan du hente kvitteringen som PDF.

    Hvis du betaler via faktura, fremsendes fakturaen til den e-mail adresse, som du har opgivet. Ønsker du at få dem fremsendt igen, kan du kontakte kundeservice.

  • Hvordan tilføjer jeg en ekstra bruger til mit abonnement?

    Hvis du har flere brugere på dit abonnement, kan du tilføje ekstra bruger ved at benytte "Tilføj ekstra bruger"-funktionen i "Mit Premium" under området "Dine Premium adgange",

  • Jeg har brug for at få flere brugere tilknyttet mit abonnement

    Kontakt kundeservice for at høre mere om mulighederne for at tilknyttet flere brugere til dit abonnement.

  • Hvordan framelder jeg mig e-mail-notifikationen, der giver besked, når der kommer nyt Premium-indhold?

    Det gør du via "Mit Premium" under "mail-indstillinger."

  • Hvordan opsiger eller genaktiverer jeg mit abonnement?

    Det gør du via "Mit Premium" og "Mit abonnement"-området.

  • Mit abonnement er udløbet, men jeg har ikke opsagt det. Hvad er der sket?

    Dette kan ske, hvis vi ikke kan forny dit abonnement via kreditkort. Det kan skyldes, at kortet er udløbet eller spærret. Du kan opdatere dit kreditkort via "Mit Premium".

  • Jeg har fået nyt kreditkort – hvad gør jeg?

    Du kan opdatere dine kortoplysninger via "Mit Premium" under "Dit abonnement"

  • Kan jeg skifte betalingsform?

    Ja, du kan godt skifte fra faktura til kreditkort og omvendt. Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig.

  • Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

    Det er ikke muligt at sætte dit abonnement på pause.

  • Hvad er "Forær 3-måneders gratis Premium"

    Som 12-måneders Premium abonnent, har du mulighed for at forære 3-måneders gratis Premium til op til 5 personer, som du mener vil kunne få ligeså stor glæde af Premium som du har. Du inviterer inde fra "Mit Premium" siden, når du er logget ind.

  • Hvorfor er prisen blevet lavere på mit abonnement?

    Pr. 1 juli 2019 har vi fjernet moms'en på dit Premium-abonnement pga. digital nul-moms. Det betyder, at beløbet du bliver opkrævet, er lavere end tidligere når dit abonnement fornyes.