Avatar billede lordnelson Seniormester
29. juli 2016 - 09:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bredde i Outlook

Hej
hvis jeg nu tager et Print skærm
og sætter dette direkte ind i outlook
bliver billedet der indsættes mange gange større end selve feltet i outlook
tænker på hvis jeg gør det i word bliver billedet bredden af word filen normalt a4 , er der end måde i outlook at sætte fast bredde på selve mailen der sendes , således billedet vil passe (ved jeg kan trække og lave det mindre osv)
Avatar billede supertekst Ekspert
29. juli 2016 - 09:57 #1
Hej
Jeg tog et printscreen af denne skærm og indsatte det i en ny mail.
Det passede nøjagtigt.
Kan det have noget med hvilken version af Outlook eller? Anvender 2016.
Avatar billede lordnelson Seniormester
29. juli 2016 - 10:16 #2
Her er det 2013 godt nok
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2016 - 10:45 #3
Der er desværre ingen måde hovrpå du kan fastlægge breden i en Outlookmail
Og det med billede kan også virke forskellig - alt efter hvordan du laver dit skærmbillede ("alt gr", eller "ctrl" eller "alt") - problemet ligger i den måde Outlook håndterer html, og hvordan den læser de pixel-angivelser i billedet
Avatar billede poko1 Ekspert
29. juli 2016 - 12:06 #4
Kan du ikke bare klikke på billedet og trække i hjørnet?
https://billedeupload.dk/?v=gvIXo.jpg
Avatar billede lordnelson Seniormester
29. juli 2016 - 12:33 #5
Hej poko
hvis du læser mit indlæg skriver jeg :
således billedet vil passe (ved jeg kan trække og lave det mindre osv)