Avatar billede johwic Juniormester
02. september 2016 - 20:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Får denne kode 30029-1011 når jeg forsøget at installere office 365

Jeg har købt et abonnement på office 365, men når jeg forsøger at installere den fil jeg har downloadet, får jeg meddelelse om at jeg skal checke at jeg har adgang til nettet (det har jeg) og om der er nok plads på min bærbare (det har jeg)

Så giver den koden: 30029-1011.

Jeg har hele dagen læst om dette, men kan ikke finde en løsning.

Jeg har haft office 2016 på den bærbare (nok ikke en officiel version - det er en brugt bærbare jeg kører på) Office 2016 har jeg afinstalleret via "fjern programmer".

Jeg har kørt den afinstallation de foreslår her (downloaded program): https://support.office.microsoft.com/da-dk/article/Ret-fejl-der-opst%C3%A5r-n%C3%A5r-du-starter-en-Office-installation-1632d2c8-7a5a-46cd-81fa-0b1b8c7df250?NS=OCSAC2RBOOTSTRAPPER&Version=16&SysLcid=1030&UiLcid=1030&AppVer=CBO160&HelpId=%2230029-1011-0%22&ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK

Så står den bare at siger. This may take serval minuts. Men der sker ikke noget.

Er der mon en der ved hvorfor dette sker. Er på Windows 10 som er opdateret.

Håber på hjælp.
Avatar billede johwic Juniormester
02. september 2016 - 20:44 #2
Ja det har jeg, og omkring Office Deployment Tool er det ikke en Office 365 ProPlus installations som jeg er ved.
Avatar billede ebea Ekspert
02. september 2016 - 21:05 #3
Der er en knap i Linket, til en "Microsoft Easy Fix" løsning, som rydder op i din(e) tidligere Office installationer. Den checker selv hvad type Office du har; så hvis ikke du har prøvet dette Fix, så kør det, ved at klikke på download Fix knappen.
Avatar billede johwic Juniormester
02. september 2016 - 21:16 #4
Den har jeg kørt og det er den der bare står og siger: This may take several minutes.
Avatar billede johwic Juniormester
02. september 2016 - 21:53 #5
Jeg tror det hele har løst sig nu, det viser sig at der var noget fra office 2003 liggende i registrerings databasen, og da det var væk - så gik download af office 365 igang.
Avatar billede ebea Ekspert
02. september 2016 - 21:57 #6
Det var derfor du skulle køre det Link jeg henviste til, netop for at rydde op i din maskine, omkring Office installationer.
Avatar billede johwic Juniormester
02. september 2016 - 22:09 #7
Den kom kun frem med at det var office 2003 rester der var problemet, men at den ikke kunne løse det, så fandt jeg ud af hvad der skulle slette i reg. databasen. Men tak for hjælp.