Avatar billede Bod Praktikant
20. oktober 2016 - 15:30 Der er 3 kommentarer

Counter Strike. Kan ikke spille online?????

Hjælp, hjælp, hjælp.
Min søn spiller cs og er ved at gå amok over at han pludselig ikke kan spille online mere. Når han prøver at komme på, giver den besked om; "din forbindelse til matchmaking-serveren er ikke pålidelig". Jeg ved ikke om I kan hjælpe, men håber, da jeg ABSOLUT ingen skills har på dette område.

Mvh Birgitte.
Avatar billede Bod Praktikant
20. oktober 2016 - 15:31 #1
Hov, en klog person siger, at jeg glemte at skrive, at der skal står, at det er csgo.
Avatar billede bech1200 Mester
21. oktober 2016 - 08:27 #2
Hejsa der, prøv at kigge på det her link, hvis ikke du kan engelsk skal jeg nok oversætte det for dig.

https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/3omuxf/your_connection_to_matchmaking_servers_is_not/

Mvh.
Avatar billede bech1200 Mester
21. oktober 2016 - 08:28 #3
CMD er command prompt som kan åbnes ved at trykke Windows tast + R og derefter skriv cmd og tryk enter, derefter kan du skrive de kommadoer ind som beskrevet i linket :-)