Avatar billede Famff Praktikant
13. april 2024 - 15:44 Der er 5 kommentarer

Køb af bærbar til Uni

Hejsa. Jeg står og skal studere på uni til sommer. Jeg skal i denne sammenhæng købe en bærbar- jeg har tidligere haft macbook pro men syntes den er dyr! Er mac book den bedste at erhverve sig eller kender i andre gode alternativer? Jeg kan personligt bare godt lide en windows pc.

Nogle der kender nogle gode alternativer til omkring de 5k ? Link gerne
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2024 - 16:12 #1
Du kunne jo starte her: Her kan du sætte dine krav  og max pris!
https://www.pricerunner.dk/cl/27/Baerbar?man_id=745,310,7227,162,176
Dette med Mac eller Windows må være spørgsmål om Temperament?
Jeg foretrækker Windows! Som efter min mening kan alt det samme som MAC!
Avatar billede valby Ekspert
13. april 2024 - 16:21 #2
Når den nye Windows 11 opdatering kommer, skal du have mindst 16 GB ram.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2024 - 17:02 #3
#2 Ja hvis du absolut skal bruge copilot.
Skal jeg bruge Windows efter oktober 2025 så håber jeg man kan fravælge brug  af det. Har du en pc der i dag kan køre Windows 11 har den måske ikke en npu der kræves for at det virker optimalt.
Avatar billede puren Ekspert
13. april 2024 - 20:27 #4
kommer da an på hvad du skal bruge den til??
skal du bare til at tage noter så kan du bruge hvad som helt.
skal du se COOL ud så er du nok ude i en mac
skal du **************** bliver du nok nød til at fortælle hvad du skal bruge den til
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2024 - 20:38 #5
Kontakt eventuelt nogle studerende på den samme studieretning og spørg dem om minimumskrav til pc. Måske kan studiekontoret hjælpe dig?