Avatar billede mikerojakes Seniormester
05. december 2016 - 18:09 Der er 3 løsninger

Hjemme video redigering

Hej

Mon der er nogen som ved hvilket redigerings program som er et af de bedste løsninger hvis man har filmet en ferie og vil lave en sjov og lang film med gode og geniale effekter - altså hvis nu det man har filmet måske ikke var det bedste og lidt kedeligt - og så kunne tildele det lidt krydderier med nogle vilde effekter.

findes der sådanne redigerings-programmer :-)
ellers....hvilke er også gode.

De bedste hilsner
Mike
Avatar billede kurtba Ekspert
05. december 2016 - 23:08 #1
Et forslag kunne være Adobe Premiere Elements. Det er til at betale, og der findes nærmest oceaner af tutorials til, hvordan det virker m.m.
Sidste nye version er 15.
Bl.a. på youtube er der et utal af tutorials. Så kan du jo evt. se noget der, inden du beslutter dig.
Adobe har også en del tutorials på deres egen hjemmeside.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
06. december 2016 - 09:52 #2
Premiere Elements som kurtba foreslår er godt.

Men du kan også overveje GoPros gratis desktop-ting: https://shop.gopro.com/EMEA/softwareandapp/quik-%7C-desktop/Quik-Desktop.html

...den er mest til begyndere, men den er gratis :-)
Avatar billede mikerojakes Seniormester
11. december 2016 - 08:50 #3
Takker mange gange for svarene