Avatar billede imma Forsker
19. marts 2024 - 21:33 Der er 2 kommentarer

Splitte en video fil op i mindre bidder

Har en video fil fra movavi der er 1 gb

Det progran (screenpublisher) som skal afspille filen kan kun nappe 100mb filer.

Kan man cutte filen op i 10-11 bider og hvordan ?
Avatar billede kurtba Ekspert
19. marts 2024 - 22:22 #1
Ja, det kan alle video redigeringsprogrammer (video editor). Der findes masser af gratis versioner. Når du har fundet det program, som du evt. vil bruge, kan du finde vejledninger på youtube.
Du kan også bruge et program, som er specielt udviklet til at klippe film. De findes også i gratis versioner, plus at der findes adskillige hjemmesider, hvor man kan gøre det gratis, ved bare at uploade filmen og så klippe den der.
Søg på free video cutter, så får de masser af muligheder, eller søg på free video editor.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2024 - 08:19 #2
del hellere op i afsnit, der hænger sammen (dvs gå ikke 100mb frem og klik - det kan være midt i en sætning eller et filmkys)