Avatar billede mobius6 Juniormester
08. december 2016 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overvåg og log mit mobile bredbånd

Hej jeg har lige skiftet til mobilt bredbånd og vil gerne kunne se (og evt. dokumentere) hastigheden og oppetiden på min forbindelse (jeg fornemmer nemlig at jeg ikke helt får hvad jer er blevet lovet, specielt har jeg "huller" i forbindelsen onkring kl. 02.00 næsten hver dag, hvilket er lidt kritisk da det er på det tidspnkt jeg typisk uploader eller sender dagen arbejde til skyen).

Er der nogen der kan afbefale et gratis program som holder øje og logger min forbindelseshastighed + oppetid 24/7..?

pf tak :-)
Mobius6
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2016 - 11:40 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2016 - 11:42 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2016 - 12:52 #3
#1 fuldt link https://goo.gl/qJmMWg
Avatar billede leif Seniormester
11. december 2016 - 10:09 #4
Husk mobilt bredbånd er baseret på mobil netværket og derfor tvivler jeg på du har fået en garanti men sikkert en op til hastighed.