Avatar billede lurup Ekspert
18. juni 2023 - 23:35 Der er 2 kommentarer

4g modem

Søger 4g modem gerne med ekstern antenne.
Hvad kan anbefales
Avatar billede supportsiden Professor
19. juni 2023 - 21:31 #1
De feste på (brugt) markedet er Huaweii, skriv PM hvis du er interesseret. Dus akal selv investerere i ekstern ant. til gengæld vil jeg sælge billigt
Avatar billede kurtba Ekspert
19. juni 2023 - 22:48 #2
Harald Nyborg sælger en billigt, som får ret gode anmeldelser.
Har selv købt en fornylig, og indtil videre virker den udemærket.
Der er nok ikke mange med ekstern antenne, men i stedet skal du kigge efter en, hvor ekstern kan tilsluttes, og det kan lade sig gøre på den hos HN, idet der er 2 antenner, som er monteret med standardstik, som bare kan skrues af, hvis ikke de er stærke nok.
https://www.harald-nyborg.dk/tp-link-4g-router-archer-mr200-ac750