Vind Google-lir og billetter til ny film

Filmen "The Internship" har premiere i denne weekend. Vind billetter til Google-filmen her.

Artikel top billede

KONKURRENCEN ER SLUT

Har du brug for en biograftur i sommervarmen - eller regnen - så har du mulighed for at vinde billetter her.

Computerworld har fået mulighed for at udlodde både merchandise og billetter (3x2) til filmen, der giver et komisk bud på, hvordan det er at arbejde i hovedkontoret for verdens største søgemaskine, Google.

Filmen hedder "The Internship" men kunne lige så godt hedde "Google - The Movie". For "The Internship" er en ret tydelig reklamesøjle for søgegiganten, der får lov til at fremvise produkter som Google Hangout i filmen - selv om der også bliver gjort grin med virksomhedskulturen i firmaet.

Det korte resumé af filmen er, at de to afdankede sælgere, der har mistet deres job, fordi teknologien har overflødiggjort dem, forsøger at komme tilbage på den teknologiske hest - via et praktikophold hos Google. Se mere på www.theinternshipmovie.com.

Sådan vinder du

For at vinde enten en billet til dig og en ven eller en pakke med en blå t-shirt, kasket og bordtennisbords-sæt fra filmen skal du sende os din favorit Google-doodle.

Google Doodle er de tegninger, som møder dig hver dag på Googles forside. Et motiv eller en animation der markerer en mærkedag eller andre vigtige begivenheder. For eksempel er Danmarks Grundlovsdag blevet fejret med en unik tegning. Se alle tegningerne gennem tiden her.

Vi trækker lod allerede i morgen kl. 18.00, så deltag allerede i dag. Beskriv eller link til din favorit doodle i en mail til os (KONKURRENCEN ER SLUT). Hvis du har en opdateret profil på Computerworld.dk med aktiv emailadresse, kan du også deltage ved at lægge din besvarelse som en kommentar til denne artikel.

KONKURRENCEN ER SLUT

Læses lige nu
    Computerworld Events

    Vi samler hvert år mere end 6.000 deltagere på mere end 70 events for it-professionelle.

    Ekspertindsigt – Lyt til førende specialister og virksomheder, der deler viden om den nyeste teknologi og de bedste løsninger.
    Netværk – Mød beslutningstagere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af brancher.
    Praktisk viden – Få konkrete cases, værktøjer og inspiration, som du kan tage direkte med hjem i organisationen.
    Aktuelle tendenser – Bliv opdateret på de vigtigste dagsordener inden for cloud, sikkerhed, data, AI og digital forretning.

    Sikkerhed | København

    Strategisk It-sikkerhedsdag 2026 - København

    Få overblik over cybersikkerhedens vigtigste teknologier, trusler og strategiske valg. Hør skarpe oplæg om AI-risici, forsvar, compliance og governance. Vælg mellem to spor og styrk både indsigt og netværk. Deltag i København 20. januar.

    Andre events | København

    Executive Conversations: Fra hype til afkast – her er vinderne af AI-ræset

    Få et klart overblik over AI’s reelle effekt i danske virksomheder. Arrangementet giver unge talenter og ambitiøse medarbejdere viden, der løfter karrieren, skærper beslutninger og gør dig klar til at præge den digitale udvikling. Læs mere og...

    Sikkerhed | Aarhus C

    Strategisk It-sikkerhedsdag 2026 - Aarhus

    Få overblik over cybersikkerhedens vigtigste teknologier, trusler og strategiske valg. Hør skarpe oplæg om AI-risici, forsvar, compliance og governance. Vælg mellem tre spor og styrk både indsigt og netværk. Deltag i Aarhus 22. januar.

    Se alle vores events inden for it

    Navnenyt fra it-Danmark

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. oktober 2025 ansat Rasmus Stage Sørensen som Operations Director. Han kommer fra en stilling som Partner & Director, Delivery hos Impact Commerce. Han er uddannet kandidat it i communication and organization på Aarhus University. Han har tidligere beskæftiget sig med med at drive leveranceorganisationer. Nyt job

    Rasmus Stage Sørensen

    Norriq Danmark A/S

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Alexander Bendix som Consultant. Han skal især beskæftige sig med tilføre nye, friske perspektiver og værdifuld viden til NORRIQS Data & AI-afdeling. Nyt job

    Alexander Bendix

    Norriq Danmark A/S

    Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

    Jesper Krogh Heitmann

    Danske Spil