Apple opdager fejl i iPhone 6+ - vil reparere fejlen gratis

Hvis du har købt din iPhone 6+ i en bestemt tidsperiode, kan der være en fabrikationsfejl på dit bagkamera. Apple påtager sig det fulde ansvar og vil reparere telefonen for dig. Se her, om din telefon er blandt de ramte.

Apple har meldt ud på sin support-hjemmeside, at en række iPhone 6+ solgt mellem september 2014 og januar 2015 er behæftet med fejl.

Det drejer sig om et problem med telefonernes bag-kameraer, som gør, at ejerne af de pågældende iPhone 6+-telefoner vil opleve slørede billeder, der virker ufokuserede.

Har du sådan en telefon, så fikser Apple gratis dit iSight-kamera - altså det vi andre kalder bagkameraet.

Hvis du har købt din iPhone 6+ i den ovenstående tidsperiode, så følg dette link og skriv dit iPhone 6+'s serienummer ind.

Går den igennem, kan du indsende din telefon enten via Apples egen tekniske support eller via Apple-supportpartnere. Et eksempel er Humac-kæden.

Din garanti bliver ikke forlænget efter dette.

Apple kalder fra tid til anden produkter hjem på grund af større eller mindre fejl i fabrikationen.

Blandt andet kaldte Apple en række ældre Macbook Pro hjem på grund af en fejl på grafikkortet.

Dette skete dog først efter, at ejerne af de pågældende Macbook Pro meget ihærdigt overtalte Apple til det.

Ligeledes har Apple også før kaldt opladere hjem, da de kunne bryde i brand.

Læs også: Samsung i alvorlige smartphone-problemer: Sælger slet ikke nok




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Tieto Denmark A/S
Udvikler, sælger og implementerer software til ESDH, CRM og portaler. Fokus på detailhandel, bygge- og anlæg, energi og finans.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Fuel your IT with the best-kept secret in IBM

It takes massive computing power to accurately calculate weather forecasts – and to secure that people and businesses are able to access detailed information about whether it is going to rain, shine, storm, or snow. In this seminar, you will have the chance to hear the British Met Office describe how they do exactly that.

28. januar 2021 | Læs mere


Sandheden om Schrems II – erhvervslivets nye Cuba-krise

Konsekvenserne af Schrems II kan meget vel gå hen og blive en af de største udfordringer for danske virksomheder i 2021. Så tjek ind på denne onlinebriefing, hvor den hemmelige Schrems II gæst, ComplyCloud og Datatilsynet giver dig indsigt i, hvad dommen i virkeligheden handler om, og hvilke menneskelige hensyn der ligger bag.

29. januar 2021 | Læs mere


GDPR i dagligdagen: Fokus på Datatilsynets nye strategi ”Tilsyn med effekt” og Schrems II

GDPR er ikke statisk. Nu øger Datatilsynet GDPR-kontrollen med ny strategi i tre faser. Strategien har fået navnet 'Tilsyn med effekt', og med den åbner Datatilsynet op for et nyt koncept. Derudover er der med Schrems II kommet flere EU-retningslinjer, som man skal tage stilling til.

09. februar 2021 | Læs mere






Premium
Kåring som Danmarks bedste Microsoft-partner tog fusen på Delegate: "Vi står der som tre skoleelever. Det var helt uventet og enormt sjovt"
Kåringen af Delegate som Danmarks bedste Microsoft-partner kom som en kæmpe overraskelse for holdet. "Vi står der som tre skoleelever. Det var helt uventet, og vores forberedelser røg i vasken. Det var enormt sjovt og en positiv overraskelse. Men jeg tror, de måtte klippe i optagelserne bagefter, for vi var helt rundt på gulvet," siger direktør Jakob Schou.
Computerworld
Biden sender skjult besked til kode-folket: "Hvis du læser dette, har vi brug for din hjælp”
En stående invitation er blevet opdaget i kildekoden på Det Hvide Hus' hjemmeside. Men den er kun til de eksperter, der selv kan finde den.
CIO
Podcast: Her er seks gode råd om ledelse og digitalisering fra danske top-CIO'er
The Digital Edge: Vi har talt med 17 af Danmarks dygtigste digitale ledere - og samlet deres seks bedste råd om digitalisering og ledelse. Få alle rådene på 26 minutter i denne episode af podcasten The Digital Edge.
White paper
Sådan outsourcer du effektivt – og undgår fælderne
Nogle outsourcer for at minimere omkostningsniveauet, andre for at skaffe ressourcer og spidskompetencer, der er svære at skaffe lokalt – eller af en helt tredje årsag. Der er dog talrige forhold, der er gode at afdække, før man overhovedet begynder at lede en outsourcingudbyder. Man skal klarlægge egne projektbehov samt de spørgsmål og krav, man vil stille samt indsamle viden og erfaringer om, hvordan samarbejdet indledes, drives og styres optimalt. Dertil skal man kende til de hyppigste faldgruber, der kan få et ellers lovende outsourcingsamarbejde til at køre i grøften.