Artikel top billede

(Foto: Olivier Le Moal / Olivier Le Moal)

Få nu styr på CRM og customer experience - ellers kan du godt glemme alt om at få succes med den digitale transformation

ComputerViews: CRM-software og løsninger til bedre digitale kundeoplevelser har afgørende betydning for virksomhederne, der kæmper en hård kamp om at kapre og fastholde kunder.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Inspiration til overvejelsen om du har reelt forstået, hvad der driver kunder i deres valg af brand og produkter i 2018?
  • Gode råd fra Torben Bonde forhenværende CIO i Vestas om digitalisering
1.435
7:15 min
ComputerViews: Der tales for tiden voldsomt meget om emner som digital transformation, digital innovation og disruption.

Det er de store buzzwords, og det er ikke uden grund - for der findes formentlig ikke mange virksomheder, der ikke er tvunget til at forholde sig til netop de nævnte emner.

Men lidt paradoksalt er det, at der der ikke tales tilsvarende meget om emner som CRM og kundeoplevelser/customer experience.

Det er nemlig helt afgørende, at man får bedre styr på netop de

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Energinet får igen kritik for milliardstor outsourcing: To væsentligt it-sikkerhedstiltag er ikke blevet indført til tiden

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er den tidligere Visma e-conomic-CEO Lars Engborks nye job: Bliver chef for nordisk CRM-kæmpe

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kompetente medarbejdere er virksomhedernes vigtigste våben - men hvem har de dygtigste ansatte?

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bestyrelser på pinebænken under hackerangreb: "Altså 500.000 euro i løsesum er jo ikke så meget"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Norlys skal splittes op i fem selskaber: Nu bliver flere ansatte og ledere fyret