Artikel top billede

(Foto: Olivier Le Moal / Olivier Le Moal)

Få nu styr på CRM og customer experience - ellers kan du godt glemme alt om at få succes med den digitale transformation

ComputerViews: CRM-software og løsninger til bedre digitale kundeoplevelser har afgørende betydning for virksomhederne, der kæmper en hård kamp om at kapre og fastholde kunder.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Inspiration til overvejelsen om du har reelt forstået, hvad der driver kunder i deres valg af brand og produkter i 2018?
  • Gode råd fra Torben Bonde forhenværende CIO i Vestas om digitalisering
1.435
7:15 min
ComputerViews: Der tales for tiden voldsomt meget om emner som digital transformation, digital innovation og disruption.

Det er de store buzzwords, og det er ikke uden grund - for der findes formentlig ikke mange virksomheder, der ikke er tvunget til at forholde sig til netop de nævnte emner.

Men lidt paradoksalt er det, at der der ikke tales tilsvarende meget om emner som CRM og kundeoplevelser/customer experience.

Det er nemlig helt afgørende, at man får bedre styr på netop de

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har betalt godt 600 millioner kroner i selskabsskat på fem år: Vigtigt at bidrage, mener André Rogaczewski

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

ChatGPT vinder ikke nødvendigvis det globale herredømme – men den kommer til at forandre verden

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Martin Thorborg om it-selskabers skatte-betalinger: "At betale skat er jo et tegn på succes"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Seks af de 20 største it-leverandører til den offentlige sektor betaler ikke skat i Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Massivt ransomware-angreb skyller ind over USA og Europa: Udnytter gammel VMware-sårbarhed