Artikel top billede

(Foto: Olivier Le Moal / Olivier Le Moal)

Få nu styr på CRM og customer experience - ellers kan du godt glemme alt om at få succes med den digitale transformation

ComputerViews: CRM-software og løsninger til bedre digitale kundeoplevelser har afgørende betydning for virksomhederne, der kæmper en hård kamp om at kapre og fastholde kunder.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Inspiration til overvejelsen om du har reelt forstået, hvad der driver kunder i deres valg af brand og produkter i 2018?
  • Gode råd fra Torben Bonde forhenværende CIO i Vestas om digitalisering
1.435
7:15 min
ComputerViews: Der tales for tiden voldsomt meget om emner som digital transformation, digital innovation og disruption.

Det er de store buzzwords, og det er ikke uden grund - for der findes formentlig ikke mange virksomheder, der ikke er tvunget til at forholde sig til netop de nævnte emner.

Men lidt paradoksalt er det, at der der ikke tales tilsvarende meget om emner som CRM og kundeoplevelser/customer experience.

Det er nemlig helt afgørende, at man får bedre styr på netop de

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft klar med nye løfter og særlige produkter til Europa: Se de nye cloud-løsninger og en række særligt udvalgte partnere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tre vigtige nedslagspunkter fra Folkemødet: To store temaer overskyggede alt andet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Står tilbage med regningen: Itm8 taber klagesag over million-kontrakt til Atea med et brag

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Banedanmark udskyder igen kæmpe SAP-projekt efter problemer: Bliver mere end to år forsinket

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Mens andre fravælger amerikanske cloudtjenester, er MobilePay rykket til Microsoft Azure: "Geopolitik er først nu blevet top of mind"