Artikel top billede

Nordisk e-handels-gigant floppede med stor Amazon-satsning: Nu løfter dansk webshop sløret for den gyldne opskrift

Mens konkurrenterne flopper med digitale markedspladser, så mener den store dansk webshop Coolshop, at den har fundet succes-opskriften. Ifølge virksomhedens stifter er der dog en række faldgruber, som man skal styre uden om, hvis man vil drive en succesfuld markedsplads.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i omsætningen på Coolshops markedsplads
  • Bliv klogere på hvor stor en andel af Coolshops omsætning, der i fremtiden skal komme fra markedspladsen
  • Hør hvad der overraskede Coolshop-stifteren Jacob Risgaard, da virksomheden lancerede sin platform
  • Få indsigt i hvilke typiske fejl virksomheder begår, når de prøver at skabe en markedsplads.
1.077
5:30 min
Den norske e-handels-kæmpe Komplett har netop måtte opgive en storstilet satsning på en ny digital markedsplads, som virksomheden et år tidligere udråbte som et værn mod Amazon.

Men hos den danske webshop

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft retter 130 sårbarheder i stor opdatering: Office ramt af alvorlige sikkerhedsproblemer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

“Verdens største Microsoft-partner” ser dagens lys: Allan Jakobsen bliver nordisk boss efter milliardkøb

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Glem alt om Windows 12 for denne gang: Microsoft offentliggør næste udgave af Windows

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Denne lille kreds af russiske hackere står bag hver fjerde af alle ransomware-angreb mod danske virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af landets dygtigste CISO'er stopper i Arla: Thomas Zuliani har fået nyt job