- Indblik i Ikeas digitaliseringsstrategi
- Viden om, hvorfor Ikea løbende trækker applikationsudvikling og -håndtering hjem igen
- Indtryk af, hvordan Ikea vil nå frem til at blive kendt som en cool udvikler
Ikeas varehus i Aarhus. Foto: Ikea
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
TV2
Specialist til ProduktionssupportAalborg Universitet
Chef for Stab og Forretningsstøtte hos IT Services på Aalborg UniversitetNetcompany A/S
IT ConsultantRegion Midtjylland
Produktforvalter og projektleder til regionernes datavarehusKMD A/S
Infrastructure ArchitectKMD A/S
Head of DevelopmentKMD A/S
Product Owner med økonomisk forståelseStatens IT
Vicedirektør til Statens It