OnePlus 7 Pro til test: Nu er selskabet i stand til at banke mobilverdenens giganter

Det kinesiske selskab OnePlus vil ind i det fine selskab af topproducenter med OnePlus 7 Pro. Missionen er lykkedes.

Premium Kun for abonnenter
(Få gratis adgang med et Intro-abonnement)

Det får du i artiklen

  • Se, hvad der gør mobilen OnePlus 7 Pro unik
  • Se det snedige frontkamera i aktion
  • Få Computerworlds endelige dom over mobilen
1.553
8 min
Den kinesiske mobilproducent er nået ganske langt siden sin første skridt som en rebelsk lille smartphone-producent med entusiaster for øje.

Nu er selskabets telefoner at finde hos de fleste danske teleoperatører, mens brandet har gået dig en stille sejrsgang på de danske telehylder.

Bag succesen er en simpel opskrift:

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter


Premium
Microsoft klar med splinternye bærbare: Endelig undgår selskabet en fatal fejltagelse
Microsoft er klar med fjerde generation af sin Surface Laptop. Og her undgår Microsoft omsider at være for karrig med lagerpladsen.
Computerworld
Sikkerhedshul i sundhed.dk gør det let at snyde med coronapas
Et hul i sikkerheden hos sundhed.dk åbner op for, at coronapas-ejere kan ændre på de svar, der står i passet. Men det er dokumentfalsk, advarer sundhed.dks direktør.
CIO
Har du rost din mellemleder i dag? Snart er de uddøde - og det er et tab
Computerworld mener: Mellemledere lever livet farligt: Topledelsen får konstant ideer med skiftende hold i virkeligheden, og moden går mod flade agile organisationer. Men mellemlederen er en overset hverdagens helt med et kæmpe ansvar. Her er min hyldest til den ofte latterliggjorte mellemleder.
Job & Karriere
"Vi var nødt til at sige til dem, at I er nødt til at sende ham hjem nu, for han begynder at knække"
"Vi var nødt til at sige til dem, at I er nødt til at sende ham hjem nu, for han begynder at knække"
White paper
Data fra 45.000 virksomheder: Sådan lykkes den digital transformation
Digital transformation medfører gennemgribende forandringer og lykkes kun, hvis du får kunder og medarbejdere med på vognen. Denne hvidbog fra Zendesk konkluderer på data fra 45.000 virksomheder, hvornår processen lykkes – og hvornår den ikke gør.