Artikel top billede

Carsten Boje Møller, divisionsdirektør i Visma.

Visma Danmark fortsætter opkøbsbølge i 2019: Vil udbygge cloud-løsninger og ERP-løsninger

Visma Danmark købte to nye selskaber i 2018, som allerede bidrager med pæne millionoverskud. Opkøbsstrategien skal fortsætte i fremtiden men hertil kommer udfordringen om at bevare alle de enkelte selskabers x-factor, lyder det fra divisionsdirektøren.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvad skyldes den kraftige vækst
  • Hvad er den fremtidige strategi for selskabet
  • Indblik i selskabets opkøbsstrategi
619
3:15 min
I 2018 foretog Visma-koncernen to opkøb på dansk grund. Visma købte både webbureauet Co3 og konsulenthuset Kapacity.

Og begge selskaber bidrager til bundlinjen med pæne overskud. Co3 kom i mål med 7,8 millioner kroner og Kapacity på ni millioner kroner.

For 2019 forventer divisionsdirektøren, at opkøbsniveauet vil være omtrent det samme eller en smule højere end 2018 i Danmark.

"Vi skal fortsætte med vores opkøbsstrategi og udbygge vores økosystem inden f

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere Ecco-CIO Ulrik Balling Hansen lander internationalt topjob

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

LA, SF og erhvervslivet er enige: Sådan opnår Danmark digital suverænitet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Hvad taler 3.000 it-folk om på årets AI- og cloudfestival? Fem it-professionelle giver dig svaret

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny topchef for 2.000 medarbejdere: Her er Carsten Fensholts plan med Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny AI-model er trænet på sundhedsdata fra millioner af danskere: Kan forudse din risiko for mere end 1.000 sygdomme