Artikel top billede

ERP-leverandør leverer 45 procent vækst på licensindtægter

ERP-leverandøren IFS leverer for sjette kvartal i træk vækst i omsætningen, mens indtægterne på licenser er gået frem med 45 procent.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se kvartalsregnskabet for den svenske ERP-leverandør IFS
  • Herfra kommer væksten hos IFS
  • Så meget skal IFS nettoindtjening været vokset til i 2021
  • Se selskabets nye kunder
412
2:15 min
Svenske IFS har i årets tredje kvartal haft godt gang i salget af selskabets ERP-produkter, hvor licensindtægerne er steget med 45 procent.

Det viser det offentliggjorte regnskab for tredje kvartal.

Omsætningen for kvartalet er steget på 21 procent.

Dermed kan IFS for sjette kvartal i træk leverer en vækst på over 20 procent.

Den høje vækst skyldes især nye kunder, lyder det fra selskabets CEO i en meddelelse til Computerworld.

"Vores vækst i toplinjen er ikke hentet via indtæg

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter


Premium
Den nye kulørte iMac er så Applesk at det næsten gør ondt – og derfor ville jeg ikke selv købe en
Apple-dyderne lever i allerbedste velgående i selskabets nye, lækre og farverige iMac – og det bør få dig til at se dig om efter noget andet.
Computerworld
Efter Windows 11-lækket: Her er de nye elementer - og lanceringsdatoen
Podcast: Hvad kan Windows 11 tilbyde? Hvad kræver det af dit hardware? Hvornår kommer det? Og hvorfor har NNIT indsat Pär Fors som ny topchef? Ham har vi mødt på hans kontor i Søborg. Få svarene i denne episode af Computerworlds nyhedspodcast.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Nu bliver det personligt: Social messaging indtager support og kundeservice
Kunder foretrækker i stigende grad at kommunikere med virksomheder på samme kanaler som de bruger i samtaler med deres venner.