Artikel top billede

Klaus Holse løfter sløret for SimCorps nye strategi: Retter sig mod cloud - og åbner for partnere, der kan komme med ind

Interview: SimCorp har fastlagt en ny strategi for de næste tre til fem år der skal sikre selskabet førerpositionen inden for as-a-service og cloudbaserede-ydelser på markedet. Derudover åbnes der mere op for partnerskaber, der kan tilføre SimCorps investeringsplatform endnu flere elementer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i SimCorps reviderede strategi
  • Indsigt i selskabets seneste kvartalsregnskab
  • Hvorfor SimCorps kunder har været langsomme til at bevæge sig mod cloud
738
3:45 min
Danske SimCorp har netop aflagt regnskab for tredje kvartal.

Udover at vise markante stigninger på både omsætning og driften, noterer selskabet desuden, at der ligger en opdateret strategi klar:

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Test: Duer Samsungs første Pro-pc'er til noget?

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Gigabit dropper navnet - nu skal selskabet hedde Wizer: Og det er der særlige grunde til, fortæller direktør Claus Østergaard Olesen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor gik det galt: Her er grunden til at det nye coronapas har været ramt af tre nedbrud på en uge

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Peter Kyhn stopper som CIO hos Nemlig.com

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

“Jeg har aldrig set en person have så stor indflydelse på et aktivs værdi, som Elon Musk har med et enkelt tweet”


Premium
Test: Duer Samsungs første Pro-pc'er til noget?
Samsung Galaxy Book Pro serien er et bevis på, at de etablerede pc-producenter får sig en formidabel udfordrer i den sydkoreanske supersværvægter.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Hvordan ser kundetilfredshed ud i det moderne kontaktcenter?
Det er simpelt: Dine kunder får de svar, som de har brug for, gennem deres fortrukne kanal, med forbløffende hastighed. Gå ikke glip af denne e-bog, hvor vi gennemgår alt hvad du behøver at vide omkring Cisco Webex Contact Center.