Artikel top billede

Dansk firma sælger for millioner på Amazon, men er skeptisk over for Alibabas indtog i Europa: ”De skal stå rigtig tidligt op”

Kinesiske Alibaba vil udfordre Amazon i Europa. Men en dansk virksomhed med succes på Amazons markedsplads levner ikke Alibaba mange chancer. Se hvorfor her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i Real Coffees overvejelser om at bruge Alibaba til salgskanal
  • Få Lars Mansfeld-Gieses vurdering af, hvad Alibaba skal kunne tilbyde for at tiltrække europæiske e-handelsvirksomheder
  • Få indsigt i hvordan Real Coffee i dag anvender Amazons markedsplads
1.234
6:15 min
Alibaba står foran en ualmindelig stor opgave, hvis den kinesiske gigant vil udfordre Amazon på det europæiske marked.

Det vurderer Lars Mansfeld-Giese, der er stifter af den danske e-handelsforretning Real Coffee, som gennem de seneste år har opbygget en millionomsætning via Amazons platform.

Du kan læse mere om Alibabas planer her: Mægtige Alibaba på vej ind i Europa i frontal-angreb mod Amazon: Tilbyder e-butikker langt lavere gebyrer

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Energinet får igen kritik for milliardstor outsourcing: To væsentligt it-sikkerhedstiltag er ikke blevet indført til tiden

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er den tidligere Visma e-conomic-CEO Lars Engborks nye job: Bliver chef for nordisk CRM-kæmpe

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kompetente medarbejdere er virksomhedernes vigtigste våben - men hvem har de dygtigste ansatte?

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bestyrelser på pinebænken under hackerangreb: "Altså 500.000 euro i løsesum er jo ikke så meget"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Norlys skal splittes op i fem selskaber: Nu bliver flere ansatte og ledere fyret