Artikel top billede

(Foto: KMD)

Merete Søby får ansvaret for 500 mand i nyt topjob hos KMD: "Jeg har fået flere tilbud gennem årene, og det har jeg også fået i de seneste tre måneder"

Interview: Det har ikke skortet på tilbud til tidligere Hitachi Vantara-landechef Merete Søby, der nu skifter til KMD. "Det har været et helt bevidst valg, at jeg har ønsket at komme ind i en væsentlig større virksomhed med en ledelse forankret i Danmark," siger hun. Hun bliver nu chef for 500 ansatte. I Hitachi Vantara var hun chef for 70 medarbejdere.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvorfor Merete Søby har valgt at fortsætte karrieren hos KMD
  • Bliv klogere på hendes nye rolle i virksomheden
  • Find ud af hvordan den tidligere Hitachi-topchef har kunnet vælge og vrage mellem tilbud
  • Tjek hvordan Merete Søby bibeholder den japanske forbindelse i hendes nye job
770
4 min
Efter 12 år som topchef for Hitachi Vantara i Danmark, tager Merete Søby 1. maj hul på et nyt kapitel i sin karriere.

Merete Søby fortsætter nemlig sin karriere i en stilling som direktør for forretningsenheden Data Driven Solutions i KMD.

Det kan du læse mere om her: Merete Søby lander nyt job efter exit fra Hitachi Vantara: Får topstilling i KMD

Dermed skal Merete Søby også vænne sig vænne sig til ikke længere være den øverste chef.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Medarbejderne fik udleveret badetøfler ved indflytningen: Kom med inden for i IBM Danmarks nye topmoderne hovedkontor

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Cyber-gidselforhandler løfter sløret: Sådan undgår du at blive ramt af den frygtede 'double whammy'

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er de 10 bedste arbejdspladser i den danske it-branche

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har Novo sat AI i arbejde: Læs Computerworlds store temanummer om AI i forretningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere Chr. Hansen-CIO Jens Rasmussen løfter sløret efter exit: Her er mit næste skridt i karrieren