Artikel top billede

(Foto: Photo by engin akyurt on Unsplash)

Stor undersøgelse: De her it-problemer (og det løse) driller danskerne under coronakrisen: VPN, langsomt internet og ringe virtuelle møder

Hjemmekontoret har ikke været uden problemer for Computerworlds brugere, der melder om problemer med især VPN-, internet-forbindelser og virtuelle møder, der korrumperes af tekniske drillerier og kollegaernes manglende virtuelle manere.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i hvilke it-tekniske problemer Computerworld-brugerne har haft under coronakrisen
  • Læs nogle af de mange kommentarer fra Computerworld-brugerne
  • Se de tre største problemer for Computerworld-brugerne
977
5 min
Der er nok ingen, der kunne have forudset den enorme omstilling danskerne blev kastet ud i, da statsminister Mette Frederiksen (S) 11. marts sendte store dele af det danske samfund hjem.

Fra hjemmekontoret i selskab med resten af familien, gårsdagens opvask og virtuelle mødeværktøjer har mange danskere måtte forsøge at passe deres arbejde.

Det er ikke gået gnidningsfrit, viser Computerworld og It-jobbanks undersøgelse af konsekvenser af coronakrisen for de danske it-folk.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på