Artikel top billede

(Foto: Photo by engin akyurt on Unsplash)

Stor undersøgelse: De her it-problemer (og det løse) driller danskerne under coronakrisen: VPN, langsomt internet og ringe virtuelle møder

Hjemmekontoret har ikke været uden problemer for Computerworlds brugere, der melder om problemer med især VPN-, internet-forbindelser og virtuelle møder, der korrumperes af tekniske drillerier og kollegaernes manglende virtuelle manere.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i hvilke it-tekniske problemer Computerworld-brugerne har haft under coronakrisen
  • Læs nogle af de mange kommentarer fra Computerworld-brugerne
  • Se de tre største problemer for Computerworld-brugerne
977
5 min
Der er nok ingen, der kunne have forudset den enorme omstilling danskerne blev kastet ud i, da statsminister Mette Frederiksen (S) 11. marts sendte store dele af det danske samfund hjem.

Fra hjemmekontoret i selskab med resten af familien, gårsdagens opvask og virtuelle mødeværktøjer har mange danskere måtte forsøge at passe deres arbejde.

Det er ikke gået gnidningsfrit, viser Computerworld og It-jobbanks undersøgelse af konsekvenser af coronakrisen for de danske it-folk.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny app på vej til danskerne: Regeringen tager første skridt mod ny digital tegnebog

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts Satya Nadella: AI baner vejen for at samle Word, Excel og PowerPoint i ét program

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Europæisk alternativ til Microsoft 365 oplever enorm interesse: Donald Trump og JD Vance giver det kæmpe boost

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-system til kontrol af landbrugets kvælstof-udledning kommer til at koste mere end 200 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er CISO for over 300.000 ansatte: Nu kommer han med kras kritik af SaaS-leverandører og cloud