Artikel top billede

(Foto: Photo by engin akyurt on Unsplash)

Stor undersøgelse: De her it-problemer (og det løse) driller danskerne under coronakrisen: VPN, langsomt internet og ringe virtuelle møder

Hjemmekontoret har ikke været uden problemer for Computerworlds brugere, der melder om problemer med især VPN-, internet-forbindelser og virtuelle møder, der korrumperes af tekniske drillerier og kollegaernes manglende virtuelle manere.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i hvilke it-tekniske problemer Computerworld-brugerne har haft under coronakrisen
  • Læs nogle af de mange kommentarer fra Computerworld-brugerne
  • Se de tre største problemer for Computerworld-brugerne
977
5 min
Der er nok ingen, der kunne have forudset den enorme omstilling danskerne blev kastet ud i, da statsminister Mette Frederiksen (S) 11. marts sendte store dele af det danske samfund hjem.

Fra hjemmekontoret i selskab med resten af familien, gårsdagens opvask og virtuelle mødeværktøjer har mange danskere måtte forsøge at passe deres arbejde.

Det er ikke gået gnidningsfrit, viser Computerworld og It-jobbanks undersøgelse af konsekvenser af coronakrisen for de danske it-folk.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Broadcoms gigantopkøb af VMware kan være tjent hjem om blot tre år – de eneste tabere er kunderne

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Teenagehackere lammer berømt britisk bilproducent: Fabrikker lukket og medarbejdere hjemsendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

De gyldne tider som it-konsulent er forbi: Noget er i gang med at ødelægge den guldrandede forretningsmodel

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Særlig aftale udelukker alle andre: Får solo-kontrakt på levering af udstyr til dansk supercomputer for millioner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er notatet: Sådan lover Microsoft at håndtere de fem største bekymringer om digital suverænitet