Artikel top billede

Stor undersøgelse: De her it-problemer (og det løse) driller danskerne under coronakrisen: VPN, langsomt internet og ringe virtuelle møder

Hjemmekontoret har ikke været uden problemer for Computerworlds brugere, der melder om problemer med især VPN-, internet-forbindelser og virtuelle møder, der korrumperes af tekniske drillerier og kollegaernes manglende virtuelle manere.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i hvilke it-tekniske problemer Computerworld-brugerne har haft under coronakrisen
  • Læs nogle af de mange kommentarer fra Computerworld-brugerne
  • Se de tre største problemer for Computerworld-brugerne
977
5 min
Der er nok ingen, der kunne have forudset den enorme omstilling danskerne blev kastet ud i, da statsminister Mette Frederiksen (S) 11. marts sendte store dele af det danske samfund hjem.

Fra hjemmekontoret i selskab med resten af familien, gårsdagens opvask og virtuelle mødeværktøjer har mange danskere måtte forsøge at passe deres arbejde.

Det er ikke gået gnidningsfrit, viser Computerworld og It-jobbanks undersøgelse af konsekvenser af coronakrisen for de danske it-folk.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dansk cybersikkerhedsekspert: Sådan har FBI ramt REvil med deres egen medicin

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nu fungerer Windows 11 optimalt med AMD-processer: Se hvilke chip-typer, der er omfattet af løsningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nu sker det: Om to uger er IBM og Kyndryl to fuldstændigt adskilte virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ryk dit data til de store cloud-udbydere hvis du vil være mere grøn: "Det er faktisk skræmmende og beskæmmende, så lidt danske hosting-leverandører fokuserer på bæredygtighed"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

USA bruger nu den store hammer mod cyberkriminelle: Den berygtede russiske REvil-hackergruppe blev udslettet af FBI