Her er planen for Telenors danske forretning fra ny dansk Telenor-boss: "Vi skal snakke værdi fremfor simkort og nye kunder"

Interview: Når Lars Thomsen i begyndelsen af august overtager cheftøjlerne for Telenors danske forretning bliver der mere fokus på de eksisterende kunder fremfor nye kunder. "Vi skal snakke værdi fremfor simkort og nye kunder," lyder det.

Premium Kun for abonnenter

Det får du i artiklen

  • Se Lars Thomsens plan som ny topchef for Telenor Danmark
  • Læs hvordan den nye direktør vil sikre, at Telenor fastholder sin position som Danmarks næststørste teleselskab
  • Bliv klogere på hvorfor de nuværende Telenor-kunder er vigtigere for den nyslåede topchef end at hente nye kunder
  • Få indsigt i Lars Thomsens karriere indtil videre
924
4:45 min
Lars Thomsen har været ansat hos Telenor i mere end syv år, men 1. august sætter danskeren sig i chefstolen som boss for Telenor Danmark.

Her overtager Lars Thomsen tøjlerne fra Jesper Hansen, der bliver COO for en ny nordisk afdeling i Telenor-koncernen.

Det kan du læse mere om her: Telenor Danmarks topchef Jesper Hansen fratræder: Telenor-veteran overtager rollen som CEO for Danmark

Dermed er Lars Thomsen tilbage i den danske forretning efter en afstikker på omkring halvandet år, hvor han har været del af selskabets koncernledelse og arbejdet fra Oslo.

Erfaringerne fra de mange år i selskabet, gør ham godt klædt på til det nye job som landechef for Dannmark - et job som Lars Thomsen ikke kunne sige nej til.

Det fortæller den nyslåede topchef til Computerworld.

fuld adgang til Computerworld Premium

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

Vælg abonnement

Hvad er Premium?

Betalingskort

Prøv Computerworld Premium

1 måned for 19kr. Herefter 249kr/mdr.

Få fuld adgang til Computerworld Premium i 12 måneder for 1.995 kr.

Mulighed for faktura og EAN betaling

Vil du hellere snakke med os?


Premium velkomsttilbud

Tilmelder du dig Premium sender vi dig via mail de tre seneste udgivelser af Computerworld - fyldt med unikke artikler, reportager og analyser af krydsfeltet mellem teknologi, ledelse og forretning

Link til udgivelserne sendes via mail umiddelbart efter der er købt adgang til Premium. Udgivelserne leveres digitalt.

Computerworlds udgivelser

Ingen binding - kan opsiges når som helst. Abonnement fornyes automatisk.

Allerede abonnent?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

1 Premium-indhold

Cloud-teknologi sikrede dronningens corona-tale - men DRs CIO Mikkel Müller er slet ikke færdig med cloud endnu

0 Premium-indhold

"Nu hænger mit store maleri på 3 meter i længden og 1,80 meter i højden så her hos Danmarks Statistik"

0 Premium-indhold

Dommen er faldet: Elbek & Vejrup frikendes i bestikkelsessag

0 Premium-indhold

Omstridt KMD-system fritages fra den nye krigsregel: 44 kommuner må fremover sende personoplysninger til udlandet

0 Premium-indhold

Den danske it-sektor sætter omsætningsrekord for årets første tre måneder trods coronakrise: Har omsat for 63,2 milliarder


Premium
Cloud-teknologi sikrede dronningens corona-tale - men DRs CIO Mikkel Müller er slet ikke færdig med cloud endnu
Uden cloud og den rette cloud-strategi havde DR ikke haft samme muligheder eller nye digitale produkter. Det fortæller CIO Mikkel Müller til Computerworld - hvor han også uddyber hvordan han ser resten af it-landskabet bevæge sig mod cloud og hvordan udviklere efterspørger de moderne værktøjer.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Hybrid infrastruktur giver Jutlander Banks medarbejdere mere tid til kunderne
Hos Jutlander Bank sørger den nye, hybride infrastruktur fra HPE for, at bankens kunderådgivere i dag kan bruge væsentlig mere tid hos den enkelte kunde. I denne kundecase kan du få indsigt i hvordan IT-chef Kim Meling Christensen har oplevet samarbejdet med Atea og HPE – samt hvilke kundevendte fordele og muligheder for automatisering som det har givet.