Artikel top billede

Her er Michael Zinks plan for hypervækst i tysk software-selskab: "Celonis sælger sig selv som varmt brød i Paris"

"Min opgave er, at jeg skal mellem 10- og 20-doble Celonis' omsætning for hele mit område." Sådan lyder det fra den tidligere Salesforce-boss Michael Zink om opgaven i sit nye job. Her forventer han, at 'Celonis sælger sig selv som varmt brød i Paris.'

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvorfor Michael Zink mener, at "Celonis sælger sig selv som varmt brød i Paris"
  • Få indsigt i Celonis' forretningsplan
  • Find ud af hvordan Michael Zink skal bære sig ad med at 10 til 20-doble Celonis' omsætning på en række markeder
  • Indblik i hvordan Celonis' software-værktøjer fungerer
903
4:45 min
17. august begynder den tidligere boss for Salesforce i Norden, Michael Zink, i sit nye job hos tyske Celonis, der leverer procesoptimeringssoftware til nogle af verdens største virksomheder.

Opgaven er for Michael Zink er simpel:

Han skal mellem 10 og 20-doble Celonis' omsætning i Norden og de russisktalende lande.

Det forklarer han til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter