Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft retter 130 sårbarheder i stor opdatering: Office ramt af alvorlige sikkerhedsproblemer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

“Verdens største Microsoft-partner” ser dagens lys: Allan Jakobsen bliver nordisk boss efter milliardkøb

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Glem alt om Windows 12 for denne gang: Microsoft offentliggør næste udgave af Windows

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Denne lille kreds af russiske hackere står bag hver fjerde af alle ransomware-angreb mod danske virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af landets dygtigste CISO'er stopper i Arla: Thomas Zuliani har fået nyt job