Artikel top billede

Julie Bak-Larsen, it-advokat ved Danske IT-Advokater. (Foto: www.brogaard.com / Steen Brogaard)

Hver fjerde virksomhed oplever stridigheder med sin it-leverandør: "Det kan betale sig at tage konflikterne"

Lidt over hver fjerde danske virksomhed har oplevet konflikter med sin it-leverandør det seneste år, viser en undersøgelse fra Danske IT-advokater, der samtidig slår fast, at det kan betale sig at tage konfrontationerne.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Danske IT-Advokaters nye undersøgelse
  • Hvor mange der vælger at indgå i konflikt med it-leverandøren
  • Andelen af virksomheder, der er tilfredse med udfaldet af konflikten
  • Hvor mange der benytter sig af juridisk hjælp
485
2:30 min
Hvis der er problemer med en it-leverance, så kan det bedre betale sig at tage konflikten med leverandøren end at styre uden om.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Broadcoms gigantopkøb af VMware kan være tjent hjem om blot tre år – de eneste tabere er kunderne

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Teenagehackere lammer berømt britisk bilproducent: Fabrikker lukket og medarbejdere hjemsendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

De gyldne tider som it-konsulent er forbi: Noget er i gang med at ødelægge den guldrandede forretningsmodel

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Særlig aftale udelukker alle andre: Får solo-kontrakt på levering af udstyr til dansk supercomputer for millioner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er notatet: Sådan lover Microsoft at håndtere de fem største bekymringer om digital suverænitet