Artikel top billede

Julie Bak-Larsen, it-advokat ved Danske IT-Advokater. (Foto: www.brogaard.com / Steen Brogaard)

Hver fjerde virksomhed oplever stridigheder med sin it-leverandør: "Det kan betale sig at tage konflikterne"

Lidt over hver fjerde danske virksomhed har oplevet konflikter med sin it-leverandør det seneste år, viser en undersøgelse fra Danske IT-advokater, der samtidig slår fast, at det kan betale sig at tage konfrontationerne.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Danske IT-Advokaters nye undersøgelse
  • Hvor mange der vælger at indgå i konflikt med it-leverandøren
  • Andelen af virksomheder, der er tilfredse med udfaldet af konflikten
  • Hvor mange der benytter sig af juridisk hjælp
485
2:30 min
Hvis der er problemer med en it-leverance, så kan det bedre betale sig at tage konflikten med leverandøren end at styre uden om.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil fyre tusindvis af ansatte globalt: Nu reagerer Microsofts danske organisation med 800 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten binder sig med ny aftale til Microsoft i usædvanlig lang tid - og det er der en særlig årsag til

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene vælter ud af den danske Dynamics-kæmpe Cepheo i selskabets andet leveår - men forretningen buldrer frem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Du skal opdatere hurtigst muligt: Alvorlig sårbarhed opdaget i Citrix-software

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske pensionsselskaber står til historisk milliard-tab, hvis salg af TDC går igennem: Så meget vil de sælge deres ejer-andel for