Artikel top billede

Julie Bak-Larsen, it-advokat ved Danske IT-Advokater. (Foto: www.brogaard.com / Steen Brogaard)

Hver fjerde virksomhed oplever stridigheder med sin it-leverandør: "Det kan betale sig at tage konflikterne"

Lidt over hver fjerde danske virksomhed har oplevet konflikter med sin it-leverandør det seneste år, viser en undersøgelse fra Danske IT-advokater, der samtidig slår fast, at det kan betale sig at tage konfrontationerne.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Danske IT-Advokaters nye undersøgelse
  • Hvor mange der vælger at indgå i konflikt med it-leverandøren
  • Andelen af virksomheder, der er tilfredse med udfaldet af konflikten
  • Hvor mange der benytter sig af juridisk hjælp
485
2:30 min
Hvis der er problemer med en it-leverance, så kan det bedre betale sig at tage konflikten med leverandøren end at styre uden om.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

SKI på vej med splinterny rammeaftale: Vil udbyde brugte computere til den offentlige sektor

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske Keepit med 110 medarbejdere i Ukraine har forberedt sig på russisk invasion: Klar til at skride til handling

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stor kortlægning: Disse offentlige organisationer lægger flest penge hos Netcompany

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

ATP har kappet ledningerne til sin allersidste mainframe efter 58 år: "Hele ATP’s gamle arkivsystem lå der. Vi fandt gammel kode fra 1960’erne. Vores madbestillingssystem lå der åbenbart også"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

NNIT-topprofilen Kristian Lomholt bliver it-direktør i dansk outsourcing-selskab: Stopper i NNIT om få dage


CIO
Sådan tager top-CIO Pernille Geneser livtag med 40 år gamle it-systemer i Stark Group med 10.000 medarbejdere