Artikel top billede

(Foto: Dan Jensen)

Hackere er især ude efter exploits til Microsoft-systemer: Så meget koster det at købe en exploit på det mørke net

Næsten halvdelen af de exploits, som cyberkriminelle køber på darkweb, er rettet mod at ramme Microsoft-systemer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvor meget det koster at købe en exploit.
292
1:30 min
Microsoft-systemer står især for skud blandt de cyberkriminelle, som især er klar til at lægge penge på bordet for oplysninger om exploits i Microsoft-systemer.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter lang tids tøven ruller kunderne nu ind på SAP S/4: "Vi har fået flere nye S/4-sager i det seneste halve år, end vi havde af S/4-kunder i forvejen"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter fem års ejerskab: Sentia Danmark skiller sig af med datacenter for at fokusere på cloud

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dansk hotelplatform efter fem dage langt ransomware-angreb: “Vi har lige fået at vide, at vi har 100 procent recovery på alle data”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dansk booking-portal ramt af ransomware-angreb: Forhandler med hackere om betaling af løsesum

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Medstifter og COO Camilla Ley Valentin stopper i Queue-It


Premium
Efter lang tids tøven ruller kunderne nu ind på SAP S/4: "Vi har fået flere nye S/4-sager i det seneste halve år, end vi havde af S/4-kunder i forvejen"
En af de absolut største SAP-partnere i verden og på dansk jord, det tidligere Itelligence, nu NTT Data Business Solutions, ser markant fremgang i antallet af S/4HANA-projekter. Overgangen til SAP's nyeste ERP-motor har ladet vente på sig, men ser nu ud til for alvor at rykke. "Vi har fået flere nye S/4-sager i det seneste halve år, end vi havde af S/4-kunder i forvejen," siger direktør Per Falck Jensen.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Hvordan ser kundetilfredshed ud i det moderne kontaktcenter?
Det er simpelt: Dine kunder får de svar, som de har brug for, gennem deres fortrukne kanal, med forbløffende hastighed. Gå ikke glip af denne e-bog, hvor vi gennemgår alt hvad du behøver at vide omkring Cisco Webex Contact Center.