Artikel top billede

Schultz gør klar til stor-offensiv mod det private marked: Her er den nye strategi

Interview: It-selskabet Schultz er klar med en ny femårig strategiplan, der blandt andet åbner for offensiv rettet mod det private marked, hvor Schultz i dag kun henter 20 procent af sin omsætning. "Vi har gennem længere tid forberedt en større indsats," siger direktør Simon Svarrer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Schultz nye strategi
  • Læs om selskabets offensiv mod det private marked
853
4:30 min
Schultz åbner op for en ny flanke.

Det Valby-baserede softwareselskab er nemlig klar til at indlede et større indtog på det private marked.

Med selskabets beskæftigelsessystemer i front sidder Schultz i dag solidt på det offentlige marked, hvor 80 procent af omsætningen kommer fra.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Martin Christensen har levet af at hacke virksomheder siden 2018 - og begyndte at tjene penge på hacking som 19-årig

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stockholm siger nej, mens København siger ja til Microsoft 365: Hvor ligger den store forskel?

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft ramt af verdenshistoriens måske største DDoS-angreb: Blev iværksat fra 10.000 kilder på en gang med kæmpekraft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

NNIT-chef Pär Fors er forsigtig optimist selv om NNIT har tabt millioner af kroner i 2021: “Vi er på vej igennem en transformation"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Når Netcompany kaster sig ind i et udbud, vinder it-selskabet tre ud af fire gange


CIO
Sådan tager top-CIO Pernille Geneser livtag med 40 år gamle it-systemer i Stark Group med 10.000 medarbejdere