Artikel top billede

(Foto: PR-Foto)

Topdanmark forventer eksplosion i antal kundehenvendelser: Investerer massivt i teknologi til at løse udfordringen

Topdanmark står med et eksplosivt stigende antal kundehenvendelser i de kommende år, som en række nye teknologier skal afhjælpe. Der er dog ikke en konkret forretningscase for uprøvede teknologier, forklarer CTO Thomas Erichsen, som alligevel kaster massive investeringer efter nye værktøjer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan CTO i Topdanmark Thomas Erichsen udvælger teknologi, der ikke giver afkast på den korte bane
  • Hvordan Topdanmark sikrer, at nye ideer bliver bygget op nedefra
918
4:45 min
Antallet af kundehenvendelser kommer til at eksplodere for forsikringskæmpen Topdanmark. Det skal ny teknologi blandt andet hjælpe selskabet med at håndtere.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Skruer op for AI: Sådan vil Niras anvende medarbejder-data og AI til lønregulering og stress-håndtering

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft skruer op for CPU-krav til den næste version af Windows 11: Færre brugere kan nu opdatere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

BEC varsler prisstigninger for sine kunder: Medarbejderne skal have mere i løn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Atea starter året katastrofalt: Salget falder med en halv milliard - overskud er vendt til underskud

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Masser af ny AI-regulering på vej fra EU: Her er hvad du kan forvente