Artikel top billede

(Foto: PR-Foto)

Topdanmark forventer eksplosion i antal kundehenvendelser: Investerer massivt i teknologi til at løse udfordringen

Topdanmark står med et eksplosivt stigende antal kundehenvendelser i de kommende år, som en række nye teknologier skal afhjælpe. Der er dog ikke en konkret forretningscase for uprøvede teknologier, forklarer CTO Thomas Erichsen, som alligevel kaster massive investeringer efter nye værktøjer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan CTO i Topdanmark Thomas Erichsen udvælger teknologi, der ikke giver afkast på den korte bane
  • Hvordan Topdanmark sikrer, at nye ideer bliver bygget op nedefra
918
4:45 min
Antallet af kundehenvendelser kommer til at eksplodere for forsikringskæmpen Topdanmark. Det skal ny teknologi blandt andet hjælpe selskabet med at håndtere.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Virksomheder af en vis størrelse får det svært i AI-ræset: Men bestemte tiltag kan sende dem frem i feltet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

På Bornholm jagter Computerworld bekymret svar på det store spørgsmål

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

NIS2-implementeringen er nu i gang: Varsler omfattende tilsyn og store bøder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten mister i stor stil teknisk kyndige it-folk: Vigtig viden om samfundskritiske systemer overlades til konsulenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

OUH vil hjemtage systemer til regionens datacenter efter ødelæggende angreb på leverandør